کد خبر: ۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 14 March 2015

محمدمهدی شائق در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اعلام آمادگی آتش‌نشانی برای چهارشنبه‌ آخر سال اظهار داشت: 50 تیم عملیاتی و 500 نفر از نیروهای آتش‌نشانی شیراز برای چهارشنبه آخرسال آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه 100 نفر از این افراد نیروهای داوطلب هستند، گفت: 150 نفر از این افراد آتش‌نشان‌هایی هستند که از شیفت استراحت و 250 نفر از نیروهای شیفت فراخوانده می‌شوند.

شائق با بیان اینکه علاوه بر تیم‌های عملیاتی 10 تیم موتورسوار نیز در این شب آماده باش هستند، افزود: تمامی نیروها در 30 نقطه پرتردد شهر مستقر می‌شوند و تیم‌های موتورسوار در نقاطی که تردد امکان نداشته باشد، در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز از چاپ و توزیع 3 هزار پوستر مرتبط با چهارشنبه آخرسال خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج هزار کتاب نقاشی با موضوع ایمنی نیز بین کودکان زیر شش سال توزیع می‌شود و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری 10 هزار کتاب تحت عنوان «چهارشنبه سوزی» تهیه شده که بین مردم توزیع می‌شود.

وی درباره برنامه‌های نوروزی آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: 50 هزار تراکت با همکاری شهرداری شیراز برای توزیع میان مسافران تهیه شده که علاوه بر ارائه آدرس‌ مناطق مختلف نکات ایمنی نیز در آن مطرح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار