کد خبر: ۱۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 14 March 2015
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج گفت: اجرای طرح پسماند خشک بدهید، ماهی قرمز بگیرید با هدف ارتقاء رفتارهای مطلوب و تاثیرگذار شهروندی در عرصه‌های زیست‌محیطی و همچنین صیانت از محیط زیست شهری اجرایی می‌شود.
خبرگزاری فارس: پسماند خشک بیار، ماهی قرمز ببر

به گزارش خبرگزاری فارس  رضا زین‌العابدینی اظهار داشت: تهیه و پخش بسته‌های فرهنگی در زمینه بازیافت و تهیه 15 هزار کیسه زباله خودرویی جهت توزیع در ایستگاه‌های نوروزی از اقداماتی است که با محور آموزش شهروندی در ایام نوروز انجام می شود.

وی با ارزیابی مثبت از اجرای طرح‌های آموزش شهروندی با محور حفظ و نگهداری از محیط زیست شهری، همچون طرح "پسماند خشک بدهید، ماهی قرمز بگیرید" گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ها با هدف تشویق شهروندان به تفکیک زباله‌ها در مبدا از طریق ایجاد غرفه‌های بازیافت در سطح محلات انجام می‌شود.

زین‌العابدینی همچنین از بسته‌بندی کودهای کمپوست تولید کارخانه و پخش آن در بین شهروندان به صورت رایگان خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی در خصوص جمع‌آوری زباله در سکوهای انتقال و عدم اتلاف وقت خودروها نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی، اظهار داشت: هماهنگی کلیه نیروها و ماشین‌آلات جهت در اختیار گذاشتن کیسه زباله و جمع‌آوری ضایعات در روز طبیعت نیز از برنامه‌های مهم سازمان در ایام نوروز می‌باشد.

به گفته این مسئول در ایام تعطیلات نوروز هماهنگی و کنترل مضاعف خودروهای گشت کنترل و نظارت سازمان جهت کنترل هرچه بیشتر امور محوله صورت می‌گیرد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931223000339#sthash.hut5Kpcg.dpuf
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار