امام جمعه اردبیل گفت:راهی را که ملت با رهبری حضرت امام( ره) و مقام معظم رهبری طی کرده که همان راه مقاومت و پافشاری بر اصول است راهی درست بوده و عزت آینده ما نیز در ادامه همین سیاست است.
کد خبر: ۱۳۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 27 November 2015

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار داشت: سال 1357 که انقلاب شد شاید کسی باور نمی‌کرد این انقلاب به حدی از شکوفایی و رشد و توسعه برسد که رئیس یک ابرقدرت افتخار کند که کشور ما را شریک استراتژیک خود انتخاب کند و رئیس جمهورش با ترک تشریفات دیپلماتیک، متواضعانه در محضر رهبر انقلاب حاضر و یک و نیم ساعت مشغول رایزنی در موضوع اوضاع دنیا باشد.

وی این عزت را با ذلت دولت همسایه مقایسه کرد که با یک اشتباه، هم خود و هم ملتش را سرافکنده نمود و با هر تقلایی ذلتی دیگر برای کشور و ملت خودش درست می‌کند.

نماینده ولی‌فیقه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: عزت و ذلت ملت‌ها در گرو عملکرد حکومت‌ها است. ما از این موقعیت استثنایی برای کشور می‌فهمیم که راهی را که ملت با رهبری حضرت امام( ره) و مقام معظم رهبری طی کرده که همان راه مقاومت و پافشاری بر اصول است راهی درست بوده و عزت آینده ما نیز در ادامه همین سیاست است.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه دولت روسیه اعلام کرده که از جهت تجاری و تأمین نیازهای خوراکی ایران و مراکش را جایگزین ترکیه خواهد کرد و از آن طرف پوتین در سفر خود به ایران خط اعتباری 5 میلیارد دلاری برای ایران باز کرد، تصریح کرد: این فرصت استثنایی امتحان بزرگی برای مسئولین اجرایی کشور است تا مقدار قابلیت خود را نشان دهند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سالروز شهادت سید حسن مدرس، ایشان را نماینده‌ی الگو و جامع و طراز نظام جمهوری اسلامی دانست و از هموطنان خواست با چنین معیار فاخری برای حساس‌ترین مرکز تصمیم گیری کشور، نماینده انتخاب کنند.

آیت‌الله عاملی افزود: اولین شرط در نماینده آرمانی این است که از سر وظیفه شرعی در انتخابات حاضر شود. در آن صورت هیچ وقت راه های غیرقانونی و غیر شرعی، هزینه‌های سنگین، رقابت های منفی، رفتن به سراغ دلال ها و ... عملی نخواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار