رئیس بیمارستان طالقانی مشهد:
رئیس بیمارستان طالقانی مشهد گفت: بیمارستان طالقانی رتبه نخست هتلینگ بیمارستانی در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 24 November 2015
احسان سلطانی در نشست خبری هتلینگ برنامه تحول نظام سلامت که در سالن اجتماعات شهرک دانش و سلامت برگزار شد، اظهار داشت: هتلینگ در بیمارستان‌ها با هدف تکریم و احترام گذاشتن به بیمار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این موضوع رضایت بیماران را نسبت به قبل از اجرایی‌شدن طرح تحول نظام بیشتر کرده چراکه پیش از اجرای این طرح با وجود تلاش بسیار عده‌ای از افراد از خدمات هتلینگ در بیمارستان‌ها رضایت نداشتند.

رئیس بیمارستان طالقانی مشهد با اشاره به احداث کیلینیک ویژه در این بیمارستان، خاطرنشان کرد: این اقدام در واقع برای کاهش تعداد بیماران بیمارستان‌های قائم و امام رضا (ع) در مشهد و بهره‌مندی بهتر مردم از خدمات تخصصی متخصصان بوده است.

سلطانی افزود: اعتباری که برای این کلینیک در نظر گرفته شده 3 میلیارد و 500 میلیارد تومان است که از اعتبارات طرح تحول نظام سلامت تأمین می‌شود.

وی افزود: 17 تخت مراقبت‌های ویژه و اورژانس این بیمارستان از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار پروژه‌های عمرانی قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار