قهرمان سه دوره مسابقات جهانی ووشوی بانوان، با اشاره به کسب نتایج بسیار خوب تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات جهانی اندونزی گفت: این مسابقات به محلی برای قدرت نمایی ملی پوشان کشورمان تبدیل شده بود.
کد خبر: ۱۳۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 24 November 2015
قهرمان سه دوره مسابقات جهانی ووشوی بانوان، با اشاره به کسب نتایج بسیار خوب تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات جهانی اندونزی گفت: این مسابقات به محلی برای قدرت نمایی ملی پوشان کشورمان تبدیل شده بود.

مریم هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان 82 کشور با بهترین های خود در این رویداد حضور داشتند اما تیم ایران با قدرت نمایی خود اجازه عرض اندام به سایر رقبا را نداد.

وی با بیان اینکه تیم ایران در حضور این همه مدعی توانست با کسب 6 طلا، دو نقره و یک برنز در مجموع تیمی به مقام سوم دست یابد، گفت: هر 6 طلا و یک برنز ایران در بخش ساندا به دست آمد تا در این بخش مقام دوم را کسب کنیم.

هاشمی همچنین با اشاره به وضعیت خود در مسابقات جهانی یادآور شد: با وجود اینکه نسبت به دور قبلی در یک وزن بالاتر مسابقه می دادم اما خوشبختانه توانستم موفقیت های قبلی خود را تکرار و بازهم مدال طلا را برای کشورم کسب کنم.

سانداکار طلایی وزن 70- کیلوگرم کشورمان گفت: شاید باور این موضوع سخت باشد اما مسابقات انتخابی تیم ملی سنگین تر از مسابقات جهانی بود و همین امر باعث شده بود در این رقابت ها کار آسان تری داشته باشم.

وی گفت: در مسابقات جهانی و تا قبل از مسابقه فینال سه دیدار برابر حریفانی از قزاقستان، رومانی و ایتالیا برگزار کردم که در همه آن ها در دو راند متوالی پیروز شدم و در دیدار فینال نیز حریفی از جمهوری چک را در همان راند اول شکست دادم و مدال طلا را کسب کردم.

هاشمی که عنوان فنی ترین سانداکار مسابقات جهانی اندونزی را نیز کسب کرده، سرعت بالای خود در حمله به حریفان را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود در این مسابقات عنوان کرد و گفت: این عامل کمک زیادی به من در طول مسابقات برای کسب امتیازات کرد.

قهرمان سه دوره مسابقات جهانی در ادامه به تقدیم مدال طلای خود به رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و با تاکید بر اینکه با افتخار تمام این کار را انجام داده است، گفت: من به خاطر علاقه وافری که به ایشان دارم تصمیم گرفتم سومین مدال طلای خود را نیز به معظم له اهدا کنم.

وی افزود: زمانی که پرچم یک کشور به اهتزاز درمی آید و سرود ملی آن کشور نیز نواخته می شود همه حاضران در سالن به احترامش قیام می کنند و من نیز مدالم را به رهبرم تقدیم کردم تا همه حاضران در سالن به احترام ایشان از جای خود برخیزند.

هاشمی یادآور شد: مدال طلای خود را به خاطر اینکه ثابت کنم پیرو ولایت فقیه و عاشق رهبر عزیزمان هستم را در هفته مبارک بسیج به ایشان تقدیم کردم تا همه جهان بفهمند ورزشکاران ایران مطیع رهبر خود هستند.

وی در ادامه از زحمات رئیس فدراسیون ووشو، مربیان چینی تیم ملی و تمام افرادی که در راه قهرمانی وی در مسابقات جهانی زحمت کشیده و تلاش کردند، قدردانی کرد.

هاشمی در پایان، حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان و همچنین شرکت در مسابقات جام جهانی در سال آینده را از مهمترین برنامه های پیش روی خود عنوان کرد.

مریم هاشمی مدال طلای مسابقات جهانی 2011 ترکیه، 2013 مالزی و 2015 اندونزی را در کارنامه دارد که هر سه آن ها را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار