رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خواستار اجرای طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به عنوان یکی از مجموعه های وابسته به شهرداری شد.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 22 November 2015
محسن سرخو در دویست و نهمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران چندین طرح در خصوص نحوه فعالیت موسسه همشهری از جمله انحلال شرکت پیام همشهری به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: برغم ابلاغ این مصوبه، شرکت پیام همشهری منحل نشده و با همان تعداد پرسنل و تجهیزات همچنان به کار خود ادامه می دهد. 

سرخود با اشاره به اینکه در خصوص فعالیت این موسسه مسایل و موضوعات مختلفی مطرح می شود افزود: گردش مالی چند میلیارد ریالی و خارج از ضوابط قانونی این شرکت، از جمله موضوعات قابل توجه در خصوص فعالیت موسسه همشهری و شرکت پیام همشهری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نحوه انعقاد قرارداد با پیمانکاران و توزیع روزنامه را از دیگر مسایل مرتبط با فعالیت های موسسه همشهری ذکر کرد و گفت: همشهری پر تیراژترین روزنامه کشور است و توزیع این روزنامه گردش مالی فراوانی دارد اما در طول هشت سال گذشته، پیمانکاران این بخش تغییر نکرده و مزایده ای نیز برگزار نشده است. 

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سازمان آگهی های روزنامه همشهری نیز مدت هشت سال است که با ترک تشریفات به موسسه ای دیگر واگذار شده و درآمدهای میلیاردی انحصاری دارد.

وی با بیان اینکه سازمان آگهی های همشهری باید زیرنظر موسسه اداره شده تاکید کرد: درآمدهای این سازمان باید بصورت شفاف و با نظارت موسسه همشهری و شهرداری تهران کسب و هزینه شود.

وی با بیان اینکه آقایان طلایی، حکیمی پور و مجتبی شاکری نمایندگان شورای شهر در موسسه همشهری هستند، افزود: پیشنهاد می کنم آقایان حافظی و تندگویان نیز به جمع نمایندگان شورای شهر در موسسه همشهری اضافه شده و بر فعالیت های این موسسه نظارت کنند.

اسماعیل دوستی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه به نحوه اطلاع رسانی روزنامه همشهری انتقاد کرد و گفت: برخی اخبار منتشر شده دراین روزنامه موجب بروز اختلاف میان دولت و شهرداری تهران می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار