بعد از دو روز رقابت، برترین‌های سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اوقاف و امور خیریه استان اردبیل معرفی شدند.
کد خبر: ۱۳۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 21 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم پایانی این مسابقات که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد: با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف، در نهایت نفرات برتر در بخش برادران توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیق سجاد کاووسی، رسول تمجید و سید اسماعیل هاشمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در رشته ترتیل بهنام رحمانی، سجاد صفرنژاد و بهزاد صادق‌زاده مقام‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز محمد مقدسی اقدم، حمید پارسایی و عسگر جاهد نفرات اول تا سوم شدند.

قیامی بیان کرد: در رشته حفظ 20 جزء نیز ابوالفضل قوی و سجاد بدیرخانی به ترتیب اول و دوم شدند و توانستند به مرحله بعدی راه یابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم سید محسن موسویان اول، سعید عزیزی و علیرضا قلی‌زاده به رتبه‌های دوم و سوم اکتفا‌ کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تبیین کرد: در رشته حفظ پنج جزء عبدالله فرد، حمیدرضا اسماعیل‌زاده و اصغر ندایی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول متذکر شد: در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان 220 نفر در دو بخش خواهران و برادران به رقابت پرداختند.

قیامی در ادامه سخنان خود افزود: 119 نفر از این شرکت‌کنندگان در بخش برادران و 101 نفر در بخش خواهران هستند که در دو محل کانون شهید رجایی آموزش و پرورش و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به رقابت پرداختند.

وی بخش موقوفات را شناسایی، ثبت، احیا و توسعه موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان و بخش بقاع متبرکه را اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی به منظور تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب‌های فرهنگی جامعه و همچنین بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه را مهمترین امور محوله به این نهاد ممتاز دینی برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار