همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت 4000 شهید استان گلستان و شهدای پنجم آذر با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش همگانی از ساعت 7 صبح از سه راهی گلشهر تا رستوران باباطاهر آغاز شد که در پایان جوایز نفیسی به مردم اهدا شد.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 20 November 2015
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گلستان، همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت 4000 شهید استان گلستان و شهدای پنجم آذر با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش همگانی از ساعت 7 صبح از سه راهی گلشهر تا رستوران باباطاهر آغاز شد که در پایان جوایز نفیسی به مردم اهدا شد.

در این همایش دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و دیگر مسئولین برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از مسئولین و مردم شهر گرگان برای حضور  گسترده در این همایش تشکر و قدردانی کرد و گفت: در زمانی حضور داریم که اهمیت ورزش همگانی برای خانواده ها دوچندان شده است.

وی افزود: استان گلستان در حوزه ورزش های قهرمانی چون والیبال، بسکتبال، سوارکاری، کشتی، کبدی، فوتبال و رشته های پروازی شرایط فوق العاده ای را دارد. باید نگرش مردم را به سمت ورزش همگانی تغییر دهیم.

بهمن طیبی در ادامه به حوزه جوانان پرداخت و تصریح کرد: فعالیت های بسیاری در حوزه جوانان انجام شده است.تشکیل سمن ها، مشارکت های مردمی، کلاس های ارتقا جوانان در رشته های مختلف و جلوگیری از آسیب های اجتماعی از مهم ترین فعالیت های حوزه جوانان اداره کل است.

جوایز ارزنده ای از جمله یک دستگاه خودروی پراید، دوچرخه، دستگاه تصفیه آب، لوازم خانگی، کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس برای ورزشکاران در نظر گرفته شده بود که طی قرعه کشی به آنها اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار