خطیب نماز جمعه اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تصویب قطعنامه حقوق بشری ضد ایران عنوان کردند: آنهایی که دلشان خوش بود پس از تصویب برجام غربی ها تغییر می کنند، معلوم شد که به هیچ وجه تغییر پذیر نیستند.
کد خبر: ۱۳۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 20 November 2015

به گزارش تابناک خوزستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: امام خمینی (ره) با این نگاه که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور دشمن خواهد داشت، در سال 58 دستور تشکیل بسیج را دادند.

وی افزود: پس از دستور حضرت امام دوره های 15 روزه آموزشی بسیج در دانشکده کشاورزی ملاثانی و اهواز همزمان با سراسر کشور برگزار می شد.

امام موقت اهواز عنوان کرد: خدمات بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست. اولاً خدماتی که در دوران دفاع مقدس و در کنار سپاهیان و ارتشیان عزیز عرضه داشتند در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: جامعه ما امروزه نیاز به فرهنگ بسیجی دارد. فرهنگ بسیج فرهنگ ایثار، ازخود گذشتگی، وابسته نبودن به دنیا، انجام بیشترین خدمات با کمترین امکانات، بصیرت، آگاهی، به روز بودن، ولایت پذیری، اخلاص در عمل، کار را فقط برای خدا انجام دادن، زیر بار ذلت نرفتن است.

وی افزود: به دلیل این ویژگی های بسیج بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: خداوند مرا با بسیجیانم محشور کند.

حسن زاده خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی را ما در دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، اقتصاد، فرهنگ، صنعت و تمامی اقشار جامعه نیاز داریم.

ایشان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی روحیه بسیجی را می خواهد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: بسیج با توجه به تعلق نداشتن به جناح خاص، علاوه بر گسترش فرهنگی بسیجی در کشور، در منطقه و کشورهایی مانند لبنان، بحرین، عراق و .... در حال گسترش است. این کشورها به این نتیجه رسیده اند که نجات از زیر سلطه استکبار داشتن روحیه بسیجی است.

حجت الاسلام حسن زاده خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگی بسیجی از وظایف تمامی مسئولان، رسانه ها و مطبوعات ما است.

وی افزود: تضعیف بسیج خدمت به استکبار و آمریکا است. که البته این آرزوی تضعیف بسیج را آمریکا و استکبار به گور خواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه خطبه های خود با اشاره به سفر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت به خوزستان گفت: در سفر پربرکت سال 75 مقام معظم رهبری به استان خوزستان، طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی مطرح شد که بخشی از آن اجرا شده بود و بخش دیگر آن با همت دولت در حال اجراست.

وی افزود: طرح 550 هزار هکتاری طرح بسیار عظیمی است. هم در ایجاد اشتغال، رونق کشاورزی و هم در تامین امنیت پایدار در استان خوزستان تاثیر مثبت خواهد داشت.

ایشان ضمن تشکر از سفر سخنگوی دولت و اعضای محترم دولت به استان عنوان کردند: بحث تامین آب برای این طرح عظیم باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اتفاقات اخیر از جمله تیراندازی، انفجار و گروگانگیری در فرانسه گفت: آمریکا، اسرائیل و استکبار گروه های تکفیری را ایجاد کردند، اما اکنون اختیار از دست آنان خارج شد و آتشی که در منطقه به پا کرده بودند، دامن آنان را نیز گرفت.

وی افزود: آنان باید بدانند که تربیت این گروه های تکفیری، فقط در منطقه نخواهد بود و دامن گیر آنان نیز خواهد شد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی همچنین تعیین شروط نه گانه از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برجام به هیچ وجه نباید راه نفوذ دشمن باشد. اولین قدم در نفوذ آمریکا به داخل کشور این است که کسانی سعی داشته باشند در درون کشور چهره آمریکا را بزک کنند و آن واقعیت منفور آمریکا به شیطان بزرگ است را به شکلی دیگر نشان دهند.

ایشان ادامه دادند: ماهیت آمریکا تغییر نکرده است و همچنان همان آمریکا کودتای سال 32 است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تصویب قطعنامه حقوق بشری ضد ایران عنوان کردند: آنهایی که دلشان خوش بود پس از تصویب برجام غربی ها تغییر می کنند، معلوم شد که به هیچ وجه تغییر پذیر نیستند.

ایشان خاطرنشان کردند: ما هم می گوییم ایران برای منافع شوم آمریکا در منطقه که جز با تحقیر دیگران و کشتار به وجود نمی آیند، تهدید است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار