سی‌وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از امروز، 28 آبان در تبریز آغاز شد و در مدت سه روز برگزاری آن 370 نفر در شش رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 19 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،سی‌وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از امروز، 28 آبان در تبریز آغاز شد و در مدت سه روز برگزاری آن 370 نفر در شش رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.علی نواداد در آیین آغاز به کار سی و هشتمین دوره مسابقات استانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در تبریز، گفت: با توجه به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در سال گذشته، برنامه‌ریزی‌هایی نسبت به برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات انجام شده است.

وی با بیان این که امیدواریم اجرای برنامه های ارزشمند قرآنی بیش از پیش در استان و کشور مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: استاندار آذربایجان شرقی از زمانی که مدیریت استان را تحویل گرفتند بر لزوم توجه بیش از پیش به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و به‌خصوص برنامه‌های قرآنی در استان تاکید داشته‌اند و با توجه به این مهم، سال گذشته مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی آذربایجان شرقی و به مرکزیت تبریز برگزار شد.

نواداد با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار (علیهم السلام) در ارتباط با اهمیت قرائت، ترتیل و حفط قرآن عنوان کرد: با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت حفظ و درک مفاهیم قرآن باید بیش از پیش به این مهم توجه کرد و مدیریت استان آذربایجان شرقی نیز به ترویج فعالیت های قرآنی اهتمام ویژه ای دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که با گذشت بیش از 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز هم ترویج فرهنگ قرآنی نیاز به کار و تلاش فراوان دارد ابراز کرد: امیدواریم روز به روز شاهد حضور هرچه بیشتر قرآن در منازل و به طور کلی در جامعه اسلامی بوده و از مفاهیم ارزشمند آن به صورت کاربردی استفاده کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :