بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 18 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

حاشیه‌ های تولد فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس


پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس مراسم جشن تولد فرزند کاپیتان فقید این تیم با حضور بازیکنان و مربیان این تیم برگزار شد.

به گزارش فارس، مردی نقره‌ای که ابتدا به وی اجازه حضور در درفشی‌فر داده نشده بود پس از هماهنگی‌ هایی که صورت گرفت در تولد هانی نوروزی حاضر شد.

*بازیکنان و مربیان پرسپولیس همگی با فرزند کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس و کیک تولد او عکس یادگاری گرفتند.

*تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و مربیان این تیم با خانواده مرحوم نوروزی مجددا ابراز همدردی کردند.

*هدایایی از سوی بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس به هانی اهدا شد.

*بعد از اینکه فرزند مرحوم نوروزی شمع کیک تولد را فوت کرد رضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس به صورت او کیک مالید که این کار نورمحمدی باعث شد تا فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس به دنبال او افتاده و با مشت و لگد کاپیتان پرسپولیس را بزند!

*در حضور خانواده مرحوم نوروزی و به نیابت از سایر بازیکنان پرسپولیس پیراهن‌های قرمز رنگ شماره 6 و 20 به محسن بنگر و رضا نورمحمدی دو کاپیتان پرسپولیس اهدا شد تا سرخ‌پوشان ضمن درآوردن رخت عزا از بازی بعدی پرسپولیس لباس قرمز به تن کند.

*هواداران حاضر در درفشی‌فر برای شادی روح کاپیتان پرسپولیس به قرائت فاتحه پرداختند.


سایه ای که باعث شگفتی همه در آمریکا شد +عکس

تابناک گیلان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سایه علمک در تقاطعی در آمریکا که در ساعتی از روز تبدیل به سایه مردی اعدام شده میشود، این مکان را تبدیل به مکان دیدنی کرده است.


سایه ای که باعث شگفتی همه در آمریکا شد +عکس



فرودگاه امام تعطیل شد!

سوخت‌رسانی به پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه امام خمینی(ره) به‌دلیل اختلاف حساب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت سوخت‌رسان اوج از صبح امروز متوقف شد.

گفته می‌شود اختلاف حساب این دو شرکت به‌حدی بوده که شرکت سوخت‌رسان اوج و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حساب‌های یکدیگر را بلوکه کرده‌اند.

پیش از این چند بار به‌دلیل عدم پرداخت بهای سوخت دریافتی از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی تهدید به توقف سوخت‌رسانی به ایرلاین‌ها کرده‌ بود. این تهدیدات طی دو سه سال اخیر چند بار عملی شده و منجر به پرداخت بخشی از بدهی‌ها از سوی ایرلاین‌ها شده بود.

این‌بار اما اختلاف شرکت پخش با شرکت سوخت‌رسان باعث شده تا سوخت‌رسانی به ایرلاین‌ها متوقف شود.


مغز متفکر حملات پاریس در محاصره/عکس



به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس فرانسه اعلام کرد مغز متفکر حملات تروریستی جمعه‌شب به پاریس در عملیات امروز صبح نیروهای ویژه در منطقه سنت‌دونی در شمال پاریس به محاصره در آمده است.

دقایقی پیش نیز منابع خبری گزارش دادند که طی این عملیات و بر اثر تیراندازی‌ها دو تن از نیروهای پلیس فرانسه زخمی شدند.

منابع متعدد اعلام کرده‌اند که عملیات نیروهای امنیتی و انتظامی فرانسوی در منطقه سنت‌دنیس در شمال پاریس پیش از طلوع آفتاب آغاز شد و تیراندازی‌های متقابل همچنان ادامه دارد.

با این حال یک منبع مطلع به خبرگزاری فرانسه گفت که یک واحد عملیات ویژه از نیروی پلیس فرانسه در این حمله مشارکت داشته است.

نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه، پس از حملات شش‌گانه تروریستی جمعه‌شب به پاریس، عملیات گسترده‌ای را در جستجوی افراد دخیل در این حملات آغاز کرده و تاکنون توانسته‌اند چندین تن را بازداشت کنند.

به گزارش تسنیم، در حملات جمعه‌شب به پاریس دست‌کم 132 تن جان باختند و حدود 350 نفر دیگر زخمی شدند.



«پسر جنجالی» شبکه های مجازی در دام

باشگاه خبرنگاران جوان: چند روز پیش یکی از بحث های داغ فضای مجازی مربوط به پسری می شد که ده ها عکس از وی به همراه دختران  در شبکه های اجتماعی پخش شده بود.

شخص مورد نظر در کلیپ منتشره از خود در فضای مجازی ادعا کرده زنان حاضر در عکس بستگان وی (خواهر، زن داداش، دختر خاله و دختر عمه هایش ) هستند و گوشی وی چند روز پیش گم شده و عکس های ذخیره شده بر روی آن به سرقت رفته است.

این فرد اظهار داشته به دنبال عامل انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی است اما همانطور که از شواهد پیداست احتمالا تنها فرد مظنون در انتشار عکس ها در فضای مجازی خود این شخص است که با انتشار کلیپی قصد سرپوش گذاشتن بر اعمال ضد اسلامی خود را داشت.

گفتنی است؛ دو روز پیش سردار ساجدی نیا اعلام نموده بود: هنوز شخصی برای شکایت از این شخص مراجعه  نکرده ضمن آن که افرادی که عفت عمومی را جریحه دار می کنند متعاقبا با آن ها برخورد خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ درباره پسر معروف فضای مجازی گفت: به دنبال شکایت خانم هایی که عکس آنان منتشر شده بود، متهم روز گذشته توسط پلیس فتا دستگیر شد.

همچنین متهم در بازجویی‌های به جرم اعتراف کرد و گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم، من این کار‌ها را برای خودنمایی و معروف شدن انجام دادم.

گفتنی است، شایعه دخترانی که عکس‌هایشان در تلگرام منتشر شده است،‌ صحت ندارد و تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار