کد خبر: ۱۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶ 12 March 2015
امام جمعه گرمدره بر توسعه امکانات و سرانه‌های بهداشت و درمان در این منطقه تأکید کرد.
به گزارش فارس حجت الاسلام حسین شاهرودی رستمی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در گرمدره اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای شهر گرمدره توسعه مراکز بهداشتی و درمانی است.
وی افزود: ارتقای سلامتی مردم و توجه به توسعه این سرانه‌ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
امام جمعه گرمدره با بیان اینکه مسئولان تلاش بسیار زیادی را برای توسعه این شهر انجام داده‌اند تصریح کرد: تلاش‌های بسبار چشمگیری برای توسعه این مهم صورت گرفته است.
شاهرودی‌رستمی ادامه داد: اولین شرط برای آبادانی شهرها امنیت است، مادامی که امنیت وجود نداشته باشد مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...نیز تحت شعاع قرار می‌گیرد که خوشبختانه شاهد وجود امنیت در تمامی ابعاد هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه پیشانی شهر کرج باید بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد، از فقدان زیرساخت‌های اداری در این شهر اظهار گلایه کرد و گفت: در بحث ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم، بالاخص در حوزه تشکیلات اداری نیز اغلب دستگاه‌ها در مرکز استان مستقر است و تعداد محدودی از ادارات در این شهر مستقر هستند.
در ادامه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از افزایش 60 درصدی بودجه عمرانی شهرداری گرمدره در سال 94 خبر داد و گفت: فارغ از مدیریت و امکانات موجود، شهرداری‌ها سهم به سزایی را در عمران و آبادانی شهرها ایفا می‌کنند.
هیربد معصومی افزود: در سال 92، شهر گرمدره حدود 12 میلیارد تومان اعتبار داشت که در طول کمتر از یکسال به 21 میلیارد تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال آینده با افزایش 60 درصدی در حوزه عمرانی به 26.5 میلیارد تومان برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه گرمدره پیشانی کرج محسوب می شود، تصریح کرد: گرمدره با الگو قرار دادن ساختارهای شهری منطقه 22 تهران و با اجرای تکالیف اقتصاد مقاومتی می‌تواند به الگویی شاخص مبدل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار