رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی از فعالیت 16 باشگاه اسب‌سواری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۷ 12 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، حمید نیکویی در نشست خبری که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در تقویم ورزشی فدراسیون سال 94 برگزاری مسابقات جام ثامن در مشهد گنجانده شده است که امیدواریم میزبانی خوب و در شأن هیئت سوارکاری استان و جامعه ورزشی خراسان رضوی از این مسابقات داشته باشیم.

وی افزود: براساس تقویم هیئت در سال 94، برگزاری 28 مسابقه اسب سواری در دستور کار قرار گرفته که 90 درصد این مسابقات در باشگاه سوارکاری ارشاد و انجمن سوارکاری و بقیه در باشگاه کاظمیان و صف شکن برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی با بیان اینکه در سال آینده پنج مسابقه استقامت برگزار می‌کنیم، عنوان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا، روز 22 اسفند نیز یک دوره مسابقه استقامت برگزار می‌شود.

نیکویی یادآور شد: در حال حاضر 16 باشگاه اسب‌سواری در سطح استان فعالیت می‌کنند که 12 باشگاه در مشهد، طرقبه و شاندیز و بقیه در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، کاشمر و درگز قرار دارند.

وی بیان داشت: سعیدرضا صاحبی، بنیامین اژدر افشار، هاله نیکویی، جواد امامی، داود شکفتی و فرید فیلابی با کسب مقام در مسابقات رده C که امسال در استان برگزار شد، شش سوارکار استان بودند که جزء 40 سوارکار برتر فدراسیون قرار گرفتند.

نیکویی بیان داشت: استعدادیابی دقیق صورت می‌گیرد و از کودکی افراد با تلاش خود می‌توانند به تدریج در این حوزه پیش رفت کنند و ما با هزینه‌ای که در این ورزش می‌کنیم خیلی اثربخش‌تر از هزینه‌ها در حوزه‌های دیگر برای جوانان است.

رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی عنوان داشت: دو کلاس ارتقای سوارکاری با تدریس مربی تیم ملی سوارکاری لهستان در استان برگزار شده و همکاری وی تا اواخر سال آینده نیز ادامه خواهد داشت که این مربی تا سطح مطلوبی به ارتقای این رشته در استان کمک کرده است.

وی در پایان متذکر شد: نیکویی فرهنگ‌سازی، اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان را از اهداف هیئت سوارکاری خراسان رضوی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
با سلام و احترام سوال بنده بعنوان یک فرد علاقمند به رشته سوارکاری این است که چگونه میتوان آموزش دید و برای مسابقات آماده شد متشکرم
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
شهرستان درگز باشگاه آموزش اسب سواری داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار