بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 16 November 2015

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به دستگاه سونوگرافی جدید مجهز شد

به گزارش رضا سلیمانی خیرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی، امید صادق امیری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار تابناک ، گفت: با توجه به حجم بالای مراجعین به این بخش این دستگاه سونوگرافی کالر داپلر دیجیتال با هدف ارتقای کیفی بخش سونوگرافی این بیمارستان تامین شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه سونوگرافی کالر داپلر SAMSUNG MEDISON از هیت امنای ارزی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به ارزش 1میلیارد و 760 میلیون ریال خریداری شده است که 20 درصد آن به ارزش 352 میلیون ریال توسط بیمارستان و 80 درصد توسط وزارت متبوع تامین اعتبار گردیده است. این دستگاه نسل جدید سیستمهای سونوگرافی ساخت کمپانی SAMSUNG MEDISON کره جنوبی می باشد .

امید صادق امیری گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مردم آمار مراجعین به بخش سونوگرافی این مرکز در 6 ماهه اول سالجاری با تعداد 7569 نفر مراجعه کننده نسبت به کل سال 93 ،70 درصد افزایش یافته است که از این تعداد 3298 نفر بیماران بستری و 4271 نفر بیماران سرپایی را شامل می شود به همین منظور ضرورت یک دستگاه سونوگرافی جدید دیگر احساس می شد

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و اجرای طرح ماندگاری پزشکان این مرکز علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز فعال است و بخش سونوگرافی بیمارستان با دارا بودن سه پزشک متخصص رادیولوژی و کادر مجرب آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز می باشد.

وی افزود: با تجهیز این دستگاه علاوه بر افزایش دقت در تشخیص بیماری سطح خدمات ارائه شده در بخش رادیولوژی و سونوگرافی این بیمارستان به مراتب بهتر و با سرعت عمل بیشتری انجام می شود.


فرماندار تکاب : حل گره‌های ترافیکی موجود نیازمند عزم مسئولین است

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان تکاب به ریاست ایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شدایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب در این جلسه بر خدمت رسانی به مردم و اتخاذ راهکارهای مؤثر و کارشناسی شده در جهت حل مسائل و مشکلات جامعه تأکید کرد.

 ثقفی، با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرستان حل گره‌های ترافیکی موجود را نیازمند عزم مسئولین و همکاری و تعامل همه اقشار جامعه دانست و افزود: مسئولین با اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی زمینه جلب مشارمت شهروندان را در جهت رعایت قوانین و مقررات فراهم سازند.

فرماندار شهرستان تکاب در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی‌های اصلی شهر گفت: این ورودی‌ها به عنوان دروازه شهر محسوب می شوند و نقش مؤثری در ترسیم چشم انداز مطلوب از شهر در دیدگاه مسافرین دارد بنابراین باید با جدیت و رعایت اصول فنی و مهندسی نسبت به اصلاح و بازسازی آنها اقدام نمود. ثقفی در پایان بر اجرا و پیگیری مصوبات شورای ترافیک شهرستان تأکید و افزود:  باید دستگاههای متولی و اجرائی در خصوص مصوبات شورای ترافیک و اقدامات انجام شده در راستای روان‌سازی ترافیک شهرستان گزارشی از اقدامات و عملکرد خود ارائه دهند.

در ادامه هریک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاههای خود در خصوص حل مشکلات ترافیکی شهرستان پرداختند و در پایان شورای ترافیک در جهت روان‌سازی ترافیک شهرستان تعدادی مصوبه تصویب نمود.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار