مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: تمامی مشخصات افرادی بیمه شده در سایت ثبت شده و افراد می توانند آمار اشتغال را راستی آزمایی کنند
کد خبر: ۱۳۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 16 November 2015
مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: تمامی مشخصات افرادی بیمه شده در سایت ثبت شده و افراد می توانند آمار اشتغال را راستی آزمایی کنند

به گزارش ایرنا؛ محمد عسگری درنشست هم اندیشی مدیران وکارشناسان دربهره جستن ازفرصت پساتحریم با رویکرد اقتصاد مقامتی اظهار کرد: سال گذشته 10هزار و 85 نفر به تعداد بیمه شدگان استان همدان افزوده شدند.

وی اضافه کرد: امسال نیز پنج هزار و 741 بیمه شده جدید معادل ماهانه حدود 750 نفر به آمار بیمه شدگان استان همدان افزوده شده است.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به دور از هر گونه سیاسی کاری فعالیت خود را انجام داده و تمامی آمارهای ارائه شده از سوی این سازمان قابلیت راستی آزمایی را دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: با وجود اینکه شرکت شستا از سال 63 در همدان راه اندازی شده است ولی تاکنون هیچگونه سرمایه گذاری در این استان انجام نداده است.

عسگری اضافه کرد: با حمایت و پیگیریهای استاندار همدان این شرکت در سالجاری در اجرای سه طرح بزرگ از جمله منطقه ویژه اقتصادی فامنین، هتل پنج ستاره همدان و یک طرح در شهرستان نهاوند سرمایه گذاری کند.

وی یکی از مشکلات تولیدکنندگان را بالا بودن هزینه بیمه دانست و افزود: هم اینک دو میلیون و 530 هزار ریال بابت بیمه هر فرد توسط تولید کننده پرداخت می شود.

ویر پیشنهاد داد: با توجه به پرداخت یارانه تولید توسط دولت بخشی از حق بیمه کارفرما توسط سازمان هدفمندی پرداخت شود تا فشاری به کارفرما وارد نشود.

طبق اخبار منتشره در استان همدان 34 هزار خانواده از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند به طوریکه 19 هزار و 188 خانواده بازنشسته، سه هزار از کار افتاده، 11هزار و 913 نفراز بازماندگان نیز ماهانه مستمری خود را از سازمان تامین اجتماعی استان همدان دریافت می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار