کد خبر: ۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 27 January 2015
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده خدمات نوین اجتماعی به اتباع و مهاجران خارجی در این استان ارائه می‌شود.
‌به گزارش فارس بهزاد جعفری عصر امروز در کمیته اتباع خارجی استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی‌های اجتماعی به اتباع خارجی ساکن در این استان است.
وی ادامه داد: باید تلاش شود تا میزان خدمات اجتماعی به این افراد مطلوب‌تر شود و آنها نیز از خدمات نوین اجتماعی بهره‌مند شوند.
جعفری تأکید کرد: البته ارائه خدمات تنها به اتباع مجاز و دارای مدرک اقامتی معتبر انجام‌پذیر خواهد بود.
وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مناسب به پناهندگان مجاز و دارای مدارک معتبر اقامتی در استان از مهمترین اولویت‌های این اداره‌کل است، گفت: نگاه ویژه و بشردوستانه به پناهندگان از مهمترین ویژگی‌های کشور است، لذا تلاش می‌شود تا تمامی امکانات برای این افراد مهیا شود.
جعفری افزایش خدمات نوین اجتماعی را از مهمترین اولویت‌های مورد تاکید این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: این امر از طریق واحدهای تحت مدیریت با جدیت پیگیری می‌شود.
وی اعلام کرد: کاهش مشکلات پناهندگان، خدمات‌رسانی مناسب و رفع مشکلات آنها از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل به منظور خدمات‌رسانی به پناهندگان است.
جعفری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در این راستا می‌توانند ما را در تحقق برنامه‌ها یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار