سرمربی کاله مازندران گفت: من با میزان محرومیت کاری ندارم ولی روی صحبت من این است که اگر قرار است قانون اجرا شود برای همه شهرها به یک میزان و یک چشم باشد.
کد خبر: ۱۲۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 15 November 2015
بهروز عطایی در گفت‌وگو با ما درباره عدم حضور هواداران کاله در این بازی به دلیل محرومیت نیز اذعان کرد: من همیشه گفته‌ام قسمتی از موفقيت‎های کاله مربوط به حضور هواداران واقعی است ولی متاسفانه عده‎ای در بازی قبل حرکاتی انجام دادند که من مطمئن بودم بازی بعد ما را محروم خواهند کرد.
وی اظهار کرد: به نظرم کارهای بازی قبل مشکوک بود که باعث شد تا هواداران واقعی از همراهی تیم محبوب اشان محروم شوند و ما نتوانیم از کمک این هواداران واقعی استفاده کنیم ولی امیدوارم این آخرین بار باشد که ما شاهد این حرکات در سالن آمل هستیم.
سرمربی کاله مازندران درباره این موضوع که به نظر وی کاله چند بازی محروم خواهد شد بیان کرد: فعلا سازمان لیگ اعلام کرده تا دوشنبه که زمان تشکیل جلسه است کاله محروم خواهد بود و پس از آن مشخص میز ان محرومیت اعلام می‎شود.
وی تاکید کرد: من با میزان محرومیت کاری ندارم ولی روی صحبت من این است که اگر قرار است قانون اجرا شود برای همه شهرها به یک میزان و یک چشم باشد، من به طور قطعی اعلام می‌کنم که در جاهای دیگر هم فحاشی شده است که فدراسیون ندیده یا نخواسته این اتفاقات را ببیند، من باز هم اعلام می‌کنم با محرومیت تیم خودم مشکلی ندارم ولی باید این سخت‌گیری‌ها و قانون در همه شهرها اجرا شود و در کل آرزو می‌کنم تا محیط سالن های والیبال از این مشکلات پاک شود تا شاهد حضور خانواده‌ها در سالن والیبال باشیم.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار