رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با اشاره به تعیین استان آذربایجان شرقی به عنوان قطب فناوری در کشور اظهار کرد: در دو سال گذشته حرکت علمی بزرگی در استان شکل گرفت و در راستای پیشرفت فناوری ها گام های بزرگی برداشته شد.
کد خبر: ۱۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 10 November 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از  روابط عمومی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، علیرضا واحدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر وامید دانشگاه پیام نور اقدامات گسترده ای در خصوص توسعه فناوری انجام داده است، گفت: در دو سال گذشته سعی کردیم که دانشگاه را به آخرین متدهای فناوری تجهیز کنیم و در این راستا سیستم گلستان و سیستم اتوماسیون اداری را با پیشرفت های روز هماهنگ کردیم به گونه ای که دیگر نیازی به حضوردانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد و سایر کارهای اداری در دانشگاه نیست.
وی افزود: طرح آزمون بدون کاغذ را در دانشگاه پیام نور استان آغاز کردیم و دانشجویان به وسیله رایانه و انلاین آزمون خود را داده و در پایان نیزنمره خود را دریافت می کنند.
وی ضمن قدردانی از زحمات استاندار آذربایجان شرقی در خصوص توسعه فناوری در استان و تعیین استان اذربایجان شرقی به عنوان قطب فناوری در کشوراظهار کرد: در دو سال گذشته حرکت علمی بزرگی در استان شکل گرفت و درراستای پیشرفت فناوری ها گام های بزرگی برداشته شد.
واحدی بیان کرد: امروز دانشگاه های استان از مباحث صرف علمی خارج شده وبه سوی ایجاد پلی ما بین خود و صنعت و تجارت هستند تا بتوانند پژوهش های خود را به صورت عملی به اجرا در بیاورند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اضافه کرد: دانشگاه های نسل اول آموزش محور،دانشگاه های نسل دوم پژوهش محور و دانشگاه های نسل حاضر کارآفرین محورهستند که لزوم فعال شدن دانشگاه ها به عنوان کار آفرین پیشرفت فناوری دراستان است.
وی تاکید کرد: به صورت فعال در نمایشگاه علم و فناوری حضور خواهیم داشت و در این راستا معاونت پژوهشی دانشگاه با تشکیل کمیته هایی به شکل گسترده برای حضور فعال در نمایشگاه برنامه ریزی کرده اند و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان که طرح ها و ایده های آنان مقام کشوری کسب کرده اند دراین نمایشگاه به دید عموم گذاشته می شوند.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به سمت انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان حرکت کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار