کد خبر: ۱۲۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 10 November 2015
رشت - ایرنا - پیکر شهیدی دیگر از مدافعان حرم در میان اشک و نوحه مردم شهیدپرور رشت و در زیر بارش باران در خیابان های این شهر، تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر مطهر شهید سید اسماعیل سیرت نیا روز سه شنبه با شرکت اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان از مقر سپاه رشت تا گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره این شهید گفت: سید اسماعیل سیرت نیا یکی از پاسداران خدمتگزار و زحمتکش بود که در سپاه محمد رسول الله تهران خدمت می کرد.
سردار پاسدار مجید دوهندو افزود: این شهید در شهر رشت خاطرات زیادی برجای گذاشته بخصوص در مسایل فرهنگی و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، تلاش های بسیاری انجام داده و برای تقویت و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت، از جان مایه گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: این شهید در ماموریتی که در جهت حفاظت از حریم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود، به شهادت و آرزوی دیرینه خود رسید.
شهید سجاد طاهرنیا نیز یکی دیگر از شهدای مدافع حرم استان گیلان بود که پنجشنبه هفتم آبان ماه جاری با شرکت انبوه مردم ولایی گیلان در رشت تشییع شد.
شهید سجاد طاهرنیا، حسین جمالی، ابوذر محمدیان ، سیدحسین میردوستی، روح الله عمادی و شهید سید اسماعیل سیرت نیا از جمله شهدای گیلانی مدافع حرم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار