مدیر کل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: اقدامات سازمان میادین و استفاده از توان بخش خصوصی در زمینه خدمات رسانی مناسب به شهروندان واجرای نظام یکپارچه توزیع کالا و خدمات قابل تامل می باشد
کد خبر: ۱۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 10 November 2015
به گزارش  تابناک تبریز ، دکتر سلیمی در بازدید از پروژه میوه و تره بار شرق تبریز گفت: اقدامات سازمان میادین در زمینه همکاری با بخش خصوصی و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان قابل تقدیر است.
وی پروژه شهریار را گامی در جهت زیر ساخت نظام تجاری و بازرگانی کشور عنوان کرد و افزود: با به بهره برداری رسیدن پروژه حاضر تبریز بعنوان اولین شهر در اجرای نظام یکپارچه  توزیع عرضه محصولات کشاورزی خواهد شد و این اقدام گامی در جهت توسعه سیاست های کلان دولت تدبیر و امید در راستای نظام جامع توزیع کالا و خدمات خواهد بود.
وی همچنین خاطر نشان کرد:با توجه به نقش خدمات بازرگانی در ایجاد اشتغال در سطح دنیا این پروژه نیز می تواند علاوه بر رفع نیاز شهروندان کلانشهر تبریز بستر مناسبی نیز برای عرضه محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار نیز نقش آفرین باشد.
دکتر سلیمی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد:حمایت و توجه به منافع بخش خصوصی نیز باید در راس برنامه های مسئولین استانی و شهرداری قرار گیرد تا از سرمایه های بخش خصوصی به نحو بهینه استفاده شود. ما نیز در وزارت صنعت و معدن آماده هرگونه حمایت و همکاری هستیم .
لازم به توضیح است پروژه احداث میادین محصولات کشاورزی شرق تبریز و صنایع جانبی یکی از پروژه های مشارکتی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز می باشد که اخیرا با مشارکت بخش خصوصی عقد قرداد گردیده که در هفت فاز اجرا خواهد شد.
مدیر کل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت،معدن و تجارت کشور، مهندس نجاتی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان آذزبایجان شرقی و هیأت همراه از پروژه میوه و تره بار شهریار در شرق تبریز بازدید نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :