مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: میدان انقلاب تا خیابان ولیعصر ظرفیت پیاده راه سازی را دارد.
کد خبر: ۱۲۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 08 November 2015
عیسی علیزاده در خصوص ساماندهی پیاده راه های شهر تهران تا پایان سال جاری یادآور شد: سازمان زیباسازی تنها کار مطالعاتی پیاده راه ها را انجام می دهد.
 
وی درباره احداث پیاده راه در میدان انقلاب اظهار کرد: پیشنهاد ما این بوده است که ضلع غرب به شرق میدان انقلاب تا چهارراه ولیعصر(عج) و محل استقرار مغازه های کتاب فروشی ظرفیت پیاده راه سازی را داراست که بعد از رسیدن به جمع بندی اقدام به پیاده راه سازی در این محدوده می کنیم.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه پیاده راه میدان انقلاب تا خیابان ولیعصر(عج) موافقت معاونت حمل و نقل ترافیک را می طلبد، افزود: پیاده راه سازی مساوی بسته شدن تمامی راه های ماشین رو در شهر است. تشخیص این موضوع که از لحاظ فنی این امکان در میدان انقلاب وجود دارد یا نه و در رفت و آمد شهروندان مشکل و معضلی ایجاد نمی کند، با معاونت حمل و نقل است.
 
علیزاده با اشاره به اینکه میدان انقلاب ظرفیت پیاده راه سازی را داراست، ادامه داد: در حالت عادی و در طول روز شهروندان برای خرید کتاب از میدان انقلاب تا چهارراه ولیعصر(عج) را عموما پیاده طی می کنند، حتی اگر یک سمت از خیابان پیاده راه شود، طرف دیگر خطوط بی. آر. تی فعال بوده و با این طرح تمام این مسیر پیاده راه نخواهد شد. به عبارت دیگر برای افراد سالمند و کودکان بار مضاعفی ایجاد نخواهد کرد تا مسیر را پیاده طی کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار