این میزان گوشت که افزون بر 15 میلیون ریال هزینه دربرداشته به صورت یکجا توسط خیری نیکوکار پرداخت و در آستانه شب عید میان مددجویان زیرپوشش با اولویت خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام توزیع شد.
کد خبر: ۱۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳ 10 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛پرویز شفیعی بعدازظهر امروز در حاشیه توزیع مرغ به مددجویان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان گوشت که افزون بر 15 میلیون ریال هزینه دربرداشته به صورت یکجا توسط خیری نیکوکار پرداخت و در آستانه شب عید میان مددجویان زیرپوشش با اولویت خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام توزیع شد.

وی با تقدیر از مشارکت‌های بی‌بدیل مردم سخاوتمند این شهرستان در حمایت همه‌جانبه از مددجویان و مستمندان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 713 یتیم توسط 3 هزار و 583 حامی نیکوکار حمایت می‌شوند که این مدیریت برای دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست کازرون برای خرید شب عید این عزیزان آمادگی خود را اعلام می‌کند.

مدیر کمیته امداد کازرون، امنیت تغذیه 350 کودک زیر 6 سال را از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال جاری عنوان کرد و افزود: خانواده‌هایی که در اثر فقر دچار سوءتغذیه‌ شده بودند توسط این نهاد شناسایی و با کمک شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بیش از 840 میلیون ریال در تأمین امنیت غذایی آنان هزینه شد.

شفیعی در پایان متذکر شد: تاکنون 8 هزار و 170 خانوار نیازمند با جمعیتی بیش از 18 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان قرار گرفته‌اند که از خیران و نیک‌اندیشان درخواست می‌شود با مساعدت خود دل آنان را در آغاز سال نو خشنود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار