امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز با اشاره به چهلم فاجعه منا گفت: براساس برخی شواهد به دست آمده نشان می‌دهد فاجعه منا طراحی شده موساد و با همکاری سازمان اطلاعات آل‌سعود انجام شده است.
کد خبر: ۱۲۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 06 November 2015

به گزارش تابناک تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) تبریز با اشاره به فاجعه منا، اظهار داشت: در فاجعه منا 6 تا 7 هزار نفر حاجی در عید قربان مظلومانه قربانی شدند که غم‌انگیزترین حادثه حج بود.

وی ادامه داد: قرائن و شواهدی نشان می‌دهد رژیم آل‌سعود در جریان فاجعه منا مقصر بوده و این فاجعه نیز تعمدی بوده است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: طبق شواهد و اعلام برخی منابع خبری آنچه در فاجعه منا اتفاق افتاد عملیات طراحی شده موساد با همکاری سازمان اطلاعات آل‌سعود بوده است و احتمال ربایش رکن‌آبادی نیز وجود دارد.

آیت‌الله مجتهدشبستری با بیان اینکه رژیم‌آل‌سعود در این زمینه با آغاز جنگ روانی  می‌خواهد ایران را عامل کشتار حجاج معرفی کند، تصریح کرد: مفتی وهابی سعودی اعلام کرده برخی حجاج شیعه معتقد هستند مردن در مکان‌های مقدس پاداش دارد.

عضو خبرگان رهبری دلیل ایجاد جنگ روانی رژیم آل‌سعود را ترس از ایران و پیگیری فاجعه منا و نمایان شدن دلایل آن اعلام کرد و گفت: رژیم آل‌سعود در زمان فاجعه هم از تحویل جنازه‌ها خودداری می‌کرد اما بعد از نهیب مقام عظمای ولایت به این امر تن داد.

آیت الله شبستری تصریح کرد: ایران جریان فاجعه منا را تا آخر پیگیری می‌کند حتی اگر لازم باشد واکنش سخت و خشن در برابر آل‌سعود خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور گسترده و باشکوه دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: در هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه و مغرضان و ناآگاهان القا می‌کردند که با پایان یافتن مذاکرات هسته‌ای بسترهای لازم برای حضور آمریکا در کشور فراهم شده و مردم دیگر در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند، اما مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان جواب دندان شکنی به استکبار جهانی دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی شبهه افکنی‌ها مبنی بر اتمام انقلابی‌گری و بی‌مورد بودن دشمنی ملت ایران با دولت آمریکا، تصریح کرد: مقام معظم انقلاب در سخنرانی هفته گذشته خود پاسخ محکمی به این مسئله دادند و مردم نیز با حضور در راهپیمایی 13 آبان به ندای مولایشان لبیک گفتند.

آیت الله شبستری آمریکا را سرخط تروریسم و ناامنی در دنیا معرفی کرد و گفت: هر کجا در دنیا ناامنی است ردپای آمریکا در آنجا دیده می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فریشات رهبری مبنی بر مفهوم  شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر سیاست‌های امریکا و استکبار است، اظهار داشت: می‌بینیم استکبار همزمان با برجام باز به نیرنگ‌های خود دست برنداشته و همچنان سیاست هویچ و چماق و لبخند و خنجر را ادامه می‌دهد و تناقض‌گویی‌های آمریکایی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ساده اندیشی است اگر کسی فکر کند آمریکا امروز دست از توطئه پردازی بر علیه انقلاب اسلامی و جنایت های خود برداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به هشدارهای صریح رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه دشمن برای نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور، گفت: مردم و مسئولان باید هوشیارانه در صحنه باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار