تجمع اعتراض آمیز دیگر در مشهد اتفاق عجیب و تازه ای نیست! و متاسفانه تقریبا عادی شده است فقط ای کاش برای متولیان و مسئولان هیچوقت عادی نباشد که پس از انواع تجمعات سنگین و پرهیاهوی مخاطبان بخت برگشته میزان وپدیده و پردیسبان و تبرک و فرشتگان و مواردی از این دست، چشم بربندند بر تجمع امروز دهها نفر از سپرده‌گذاران موسسه آرمان در مشهد!
کد خبر: ۱۲۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 05 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، با وجود اینکه به تازگی بانک مرکزی رسما نامه ثبت موسسه اعتباری آرمان ایرانیان در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران را صادر کرد اما هنوز هم سپرده گذاران آرمان نگرانند و شاکی به خصوص از پاسخگو نبودن مدیران این مجموعه!

بنابراین گزارش امروز دهها نفر از سپرده گذاران موسسه آرمان حوالی ظهر در مقابل دفتر آرمان در بلوار سجاد مشهد تجمع نموده و خواستار وصول مطالبات خویش بودند.

این معترضان پلاکاردهایی با این مضمون که « موسسه ارمان که زیر نظر بانک مرکزی است و به هیچ عنوان جوابگو نمی باشد! » و « 8 ماه خیانت ارمان به سپرده گذاران و سکوت بانک مرکزی ! » را در محل تجمع نصب کرده بودند.

این گزارش حاکیست هفته گذشته نیز اساسنامه این موسسه به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده بود که ثبت یک موسسه در اداره ثبت شرکت ها به معنی تاسیس آن است و پس از ثبت موسسه اعتباری آرمان ایرانیان، تنها صدور مجوز رسمی از سوی بانک مرکزی با امضای رئیس کل بانک مرکزی باقی می ماند.

موسسه اعتباری آرمان ایرانیان پس از موسسات توسعه،کوثر،عسکریه و نور، پنجمین موسسه ای خواهد بود که وارد باشگاه مجوزدارها می شود.

تجمع سپرده‌گذاران موسسه آرمان در مشهد

تجمع سپرده‌گذاران موسسه آرمان در مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
ارمان برو به درک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
یعنی مجوز بگیره میتونه پولهای مردمو بده؟؟؟؟؟
اعتمادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
با سلام
اعتماد مردم با این اتلاف وقت و سردرگمی دولت و بانک مرکزی در حل مشکل موسسه میزان که شاید از یکسال هم فراتر شود ازبین رفته است هر چند می شد بدون لجبازی و سیاسی کاری مشکل را حد اکثر یک ماهه ختم کرد مردم خراسان بزرگ به دولت کاملا بی اعتماد شدند
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
نمی دونم چرا فقط در مشهد اینطوریه من در اراک 170 میلیون در یک روز برداشت کردم در مدت زمان 5 دقیقه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار