رئیس مخابرات چرداول گفت:
با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار ارتباط تلفنی ثابت و همراه چهار روستای تابعه این شهرستان با دیگر نقاط کشور برقرار شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس مخابرات چرداول گفت: با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار ارتباط تلفنی ثابت و همراه چهار روستای تابعه این شهرستان با دیگر نقاط کشور برقرار شد.
علیداد شهبازی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روستاهای پشته کل کل، پشته وامرز و پشته میوله آسمان آباد و زنجیره سفلی برغم موقعیت کوهستانی و سختی مسیر با مساعدت و همراهی مسئولان مخابرات استان ایلام هم اکنون از تلفن ثابت GSM و همراه بهره مند هستند.
وی افزود: پوشش تلفن ثابت و همراه در نقاط شهری و روستایی این شهرستان بیش از 95 درصد است و تلاش می کنیم نقاطی که آنت دهی همراه در آنجا ضعیف است یا وجود ندارد را تا پایان سال جاری با رفع نقص و یا پوشش مناسب تقویت کنیم.
شهبازی به خسارت های ناشی از سیل و باران های هفته گذشته در حوزه مخابرات این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: سیل خسارت فراوانی به زیر ساخت های مخابراتی همچون کابال، کافو نوری، مراکز تلفن و شبکه های کابال هوایی و زمینی وارد کرده است.
وی میزان خسارت وارده را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: با تلاش ها و پیگیری های چند روز گذشته پرسنل مخابرات در رفع نواقص و اختلال شبکه ها، هم اینک ارتباط مخابراتی تلفن های ثابت و همراه شهرستان برقرار است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار