نهمین دوره لیگ برتر هاکی آقایان جام خلیج فارس در گروه A با برگزاری سه دیدار پیگیری و نتایج آن نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 06 November 2015
نهمین دوره لیگ برتر هاکی آقایان جام خلیج فارس در گروه A با برگزاری سه دیدار پیگیری و نتایج آن نیز مشخص شد.

به گزارش فارس؛ رقابت‌های نهمین دوره لیگ برتر هاکی آقایان جام خلیج فارس در گروه A از دوازدهم آبان‌ماه با حضور هفت تیم به میزبانی استان همدان در حال پیگیری است.

دومین روز رقابت‌ها در نوبت صبح با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و در دیدار نخست هیئت هاکی سمنان با نتیجه 17 بر صفر رستوران نمونه قزوین را مغلوب کرد.

نفت و گاز گچساران و هیئت هاکی مرکزی در دومین دیدار مقابل یکدیگر به میدان رفتند که نفت و گاز گچساران با نتیجه سه بر صفر پیروز این میدان شد.

سومین بازی با دیدار تیم‌های هیئت هاکی لرستان و هیئت هاکی گلستان انجام شد که در پایان هیئت هاکی لرستان با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

تیم هیئت هاکی همدان ظهر روز دوم را با قرعه استراحت گذراند و در نوبت عصر مقابل هیئت هاکی مرکزی صف‌آرایی می‌کند.

هیئت هاکی گلستان و هیئت هاکی سمنان دومین دیدار نوبت عصر را برگزار می‌کنند و نفت و گاز گچساران و هیئت هاکی لرستان نیز دیدار پایانی روز دوم را برگزار خواهند کرد.

در پایان روز نخست رقابت‌ها و پس از رقابت هفت تیم حاضر هیئت هاکی همدان با انجام دو دیدار دو پیروزی را از آن خود کرد، هیئت هاکی لرستان و هیئت هاکی مرکزی یک پیروزی و یک شکست داشتند.

هیئت هاکی گلستان با یک تساوی و یک شکست، هیئت هاکی سمنان با یک پیروزی، رستوران نمونه قزوین با دو شکست و نفت و گاز گچساران با یک شکست روز اول رقابت‌ها را سپری کردند.

به گزارش فارس، رقابت‌های نهمین دوره لیگ برتر هاکی آقایانجام خلیج فارس در گروه A با حضور هفت تیم نفت و گاز گچساران، هیئت هاکی سمنان، هیئت هاکی لرستان، هیئت هاکی گلستان، هیئت هاکی همدان، هیئت هاکی مرکزی و رستوران نمونه قزوین از دوازدهم آبان در سالن ابن سینا در حال پیگیری است و رقابت‌ها تا پانزدهم آبان ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار