درمراسمی با حضو امام جمعه موقت شهرستان چرداول واعضای شورای اسلامی شهرسرابله از مدال آوران کشتی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 04 November 2015
درمراسمی  با حضور امام جمعه موقت شهرستان چرداول واعضای شورای اسلامی شهرسرابله از مدال آوران کشتی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تابناک ایلام،رییس شورای اسلامی شهرسرابله دراین مراسم ،به افتخار آفرینی کشتی گیران شهرستان اشاره کرد واظهارداشت : افتخارآفرینی کشتی گیران نوجوان  شهرستان که با تلاشهای شبانه روزی مربیان وهمت این عزیزان کسب شده است مایه سرافرازی این شهرستان بوده وافتخاری بزرگ محسوب می شود .
حمید گراوند افزود: تلاشهای مربیان این رشته ورزشی که علیرغم کمی امکانات باعث رشد ورزش کشتی در شهرستان وافتخارآفرینی ورزشکاران این رشته شده اند ستودنی است .

درپایان این مراسم با اهدا لوح وتقدیم جوایزی از تلاشهای مربیان این رشته ورزشی ومدال آوران  کشتی رده سنی نوجوانان  شهرستان چرداول تجلیل به عمل آمد

لازم به یادآوری است که درمسابقات کشتی آزاد وفرنگی قهرمانی استان ایلام،کشتی گیران این شهرستان به اسامی مبین گراوند ومهدی اکبرزاده موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شده اند ،همچنین مسعود مرادی باکسب مقام دوم مدال نقره وامیرمحمدی،کامران نوروزی ،صادق رحیمی ،محمدضا حسن پور ،محمدجواد دلاوری ،میثم بارانی ،وابوالفضل جمشید زاده با کسب مقام سوم ،مدال برنز این مسابقات را از آن خود نموده اند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی گراوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
احسن برجناب حاج احمدی واعضای شورابه خاطرتشویق کشتی گیران
میرعباس گراوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
باسلام.این موفقیت را ب مربیان زحمتکش ودلسوز شهرستان،کشتی گیران دلاور وآینده دار،مسوولین و مردم عزیز شهرستان تبریک عرض می نمایم.باشد که شاهداستمرار این افتخارآفرینی ها باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار