عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، نسبت به تخلف ساختمانی در منطقه ۶ تذکر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 03 November 2015
ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی روز سه‌شنبه با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در روزهای بارانی، گفت: بارندگی بار ترافیکی مرکز تهران را به شدت افزایش می‌دهد و با این وجود ما هنوز در این مناطق بارگزاری‌های بالا می‌کنیم.

وی با اشاره به تخلف ساختمانی در منطقه ۶ گفت: قطعه زمینی در منطقه ۶ در پهنه S۱۲۳ قرار دارد که این پهنه مجوز پنج طبقه ساخت و ساز دارد. در شورای معماری منطقه، سه طبقه مجوز ساخت بیشتر صادر شده که شورای معماری منطقه چنین اجازه‌ای ندارد. در حال حاضر مالک بیش از ۸ طبقه‌ای که قرار بوده در این قطعه زمین بسازد، در حال ساخت است، اما عوامل اجرایی شهرداری با آن برخورد نمی‌کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مجوز ۴۷۵۹ متر برای این ملک صادر شده و در حال حاضر ۱۲۷۸ متر در این منطقه که در خیابان یوسف‌آباد و یکی از پرترافیک‌ترین مناطق تهران است، در حال ساخت است.

قناعتی همچنین از ایجاد گودی در تپه‌های عباس‌آباد در نزدیکی ساختمان در حال احداث که مربوط به بانک مرکزی است خبر داد و گفت: مشخص نیست این گودبرداری برای چه ساخت و سازی است؛ این در حالی است که نباید هیچ ساخت و سازی در تپه‌های عباس‌آباد انجام شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ گفت: ما این تذکر را به شهرداری منطقه ۳ داده‌ایم اما هنوز جواب آن نیامده است.

در ادامه این جلسه عباس جدیدی معاون نظارت شورا نیز درخواست کرد در انتخاب ذی حساب‌ها دقت بیشتری شود.

وی همچنین با گلایه از پاسخگویی شهرداری به تذکرات و در اختیار قرار دادن اطلاعات مورد نظر به اعضای شورا، گفت: ۱۶ ماه است که از سازمان ورزش شهرداری خواسته‌ایم اطلاعاتی در خصوص واگذاری اماکن ورزشی به ما ارائه کند اما هنوز هیچ مدرکی به ما داده نشده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار