رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اورژانس هوایی همدان راه‌اندازی است، گفت: اورژانس هوایی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون بیش از 60 مأموریت انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 01 November 2015

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اورژانس هوایی همدان راه‌اندازی است، گفت: اورژانس هوایی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون بیش از 60 مأموریت انجام داده است.

به گزارش فارس،حبیب‌الله موسوی بهاردرشورای پدافندغیرعامل استان همدان بااشاره به اینکه کارگروه بهداشت،سلامت وبیولوژی پدافندغیرعامل 30 عضو دارد،اظهار کرد:این کارگروه امسال سه جلسه برگزارکرده است.

وی کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژی پدافند غیرعامل را یکی از مهمترین کارگروه‌ها دانست و افزود: این کارگروه باید از سرمایه‌های حساس حفاظت و حراست کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی نقاط حیاتی، حساس و قابل حفاظت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان کرد: در بحث غذاودارو هر حوزه کارشناس مشخص دارد.

وی با اشاره به اینکه اورژانس هوایی همدان راه‌اندازی شده است، بیان کرد: اورژانس هوایی از ابتدای راه‎اندازی تاکنون بیش از 60 ماموریت انجام داده است.

موسوی‌بهار با بیان اینکه سه پد فرود بالگرد در استان همدان بهره‌برداری شد که بهترین پد فرود بالگرد در شهرستان فامنین قرار دارد، گفت: مرکز تدارک آمبولانس و بیمارستان سوله و... تدوین و مشخص شده که در کجا قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه انبارهای دانشگاه علوم پزشکی بیمه شده‌اند، بیان کرد: دوره‌های مقابله‌های سایبری، شیمیایی، هسته‌ای، اورژانس هوایی و... تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: متولی کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش حراست این اداره کل بود که دبیری کارگروه را انجام می‌داد اما این تکلیف به معاونت برنامه‌ریزی و پژوهشی آموزش و پرورش داده شد.

عبدالرضا فولادوند با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش سعی دارد در کنار فرهنگ‌سازی آموزش نیز انجام شود، بیان کرد: بدون آموزش فرهنگ‌سازی موثر نیست.

وی یکی از مشکلات را عدم آشنایی جمعیت هدف با موضوع پدافند غیر عامل دانست و افزود: جمعیت هدف استان همدان شامل 280 هزار دانش‌آموز، 100 هزار دانشجو و کارمندان مجموعه‌های آموزشی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل تلاش می‌کند تا اقدامات خود را در سه حیطه آموزش اولیای دانش‌آموزان، دانش آموزان و دانشجویان و کارکنان مجموعه‌ها انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه فرهنگی اجتماعی پدافند غیر عامل امسال چهار جلسه داشته است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم در بحث پدافند غیر عامل اصلاحات رایج را در جامعه هدف توضیح دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار