کلنگ احداث کلینیک تخصصی پزشکان در بیمارستان جوادالائمه (ع) خرامه به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 01 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:نماینده مردم شهرستان خرامه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی احداث کلینیک تخصصی پزشکان در بیمارستان جوادالائمه (ع)‌ این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان خرامه گرچه نام یک بیمارستان را با خود یدک می‌کشید اما از کمترین امکانات بی‌بهره بود و این در حالی است که امروز در این بیمارستان شاهد حضور 9 متخصص در بخش‌های مختلف هستیم و هر روز در این بیمارستان عمل جراحی صورت می‌گیرد و اتاق عمل دوم نیز به‌زودی فعال می‌شود.

داریوش اسماعیلی ادامه داد: امروز در بیمارستان خرامه بخش دیالیز و CCU فعال شده، 32 تخت این بیمارستان پذیرای بیماران است، مناقصه تکمیل ساختمان آن به‌زودی انجام می‌شود و پیمانکار ساخت قسمت نیمه‌تمام را شروع خواهد کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه نیز بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در یکی دو سال اخیر عمده‌ترین نیاز خرامه در بخش بهداشت و درمان نبود بلکه پزشک متخصص در سطح این شهرستان کمبود داشتیم که به دنبال سفر وزیر بهداشت به خرامه و پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر شاهد حضور 9 پزشک متخصص در این بیمارستان هستیم.

مصطفی دانش افزود: با توجه به شیوع بیماری سالک و درگیری بسیاری از خانواده‌ها با این بیماری حضور پزشک متخصص پوست و مو در این بیمارستان کمک بزرگی به خانواده‌های این شهرستان کرد و همچنین شاهد انجام 20 عمل جراحی گوش و حلق و بینی در طول هر هفته در این بیمارستان هستیم که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران شده است.

وی تأمین چشم‌پزشک و متخصص زنان و زایمان را از جمله درخواست‌های مردم در سفر وزیر به این شهرستان عنوان کرد و گفت: پزشک متخصص چشم در اختیار بیمارستان قرار داده‌ شده است و تا آخر آبان ماه شاهد استقرار متخصص زنان و زایمان نیز در این مرکز درمانی خواهیم بود.

این مسئول در ادامه بیان داشت: حجم حضور پزشکان و بیماران باعث شد فضای فیزیکی این درمانگاه جوابگوی مراجعات مردم نباشد و در جلسه‌ای که با حضور نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد در طرح‌های تحول نظام سلامت، کلینیک تخصصی به بیمارستان خرامه اختصاص پیدا کرد.

این کلینیک با 700 مترمربع زیربنا و در دو طبقه شامل تخصص‌های مختلف از جمله قلب و عروق، اتاق اکو، تست ورزش، مغز و اعصاب، ارتوپدی، نوار مغز، اتاق گوش و حلق و بینی، اتاق شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، آزمایشگاه ژنتیک، اتاق زنان و زایمان، سونوگرافی و داروخانه است که در 6 ماه آینده ساخته می‌شود و در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار