دهمین شکست پرسپولیس در بازی های لیگ در حالی مقابل تراکتورسازی رقم خورد که تیم تبریزی در قامت میزبان سالهاست که مقابل سرخپوشان پذیرای شکست نبوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵ 09 March 2015
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی امروز با 26 امتیاز از مجموع 22 بازی خود در رقابت های لیگ داخلی در رده نهم جا خشک کرده اند که در این تیم حمید درخشان روند زیگزاگی پیروزی و شکست را در دستور کارش قرار داده و روی لبه تیغ وداع قدم می زند.

در جدال روز گذشته سرخپوشان تهرانی مقابل توپچی‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیسی‌ها در حالی دهمین شکست را در کارنامه خود به ثبت رساندند که اوضاع این تیم بر خلاف رقابت های گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا چندان بر ساحل آرامش استوار نیست.

شاگردان درخشان در حالی که در دو دیدار اول خود در بازی های آسیایی شش امتیاز به سبد اندوخته ها واریز کرده اند، با گل ثاقبی فر دوئل مقابل تراکتورسازی را واگذار کردند تا نوار ناکامی های این فصل از رقابت ها برای تیم نهم کنونی بازی ها کماکان پابرجا بماند.

نیمه اول جدال پرسپولیس مقابل تراکتورسازان با حملات تهییجی و انگیزشی از سوی تراکتورسازی آغاز شد که این روند با ضدحملات و به تبع آن حملات پی در پی پرسپولیس خنثی و روال بازی ها تغییر یافت.

ادینهو در نیمه نخست بازی لقب گل نزن تراکتورسازی را به نام خود سند زد تا دو موقعیت طلایی برای این تیم در خانه از دست برود.

شاید بتوان مهم ترین خطرجدی بازیکنان پرسپولیس را دردقیقه 14 برروی دروازه تراکتور دانست. دراین دقیقه امید عالیشاه به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و توپ را به بیرون ارسال کرد و گابریل را درموقعیت گلزنی قرار داد ولی این بازیکن با بی دقتی توپ را به اوت زد.

ادامه بازی اما چندان چشم نواز نبود و دو تیم عمدتا توپ گردانی را در میانه میدان مقابل چشم سکونشینان قطار کردند.

دقیقه 27 بازی اما با یک ضربه ایستگاهی سرکش از سوی احمدزاده همراه شد که سوشا مکانی با شیرجه ای تماشایی توپ این بازیکن را روانه بیرون کند.

در فرصت بعدی اما تیم تراکتورسازی دردقیقه 33 صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تیم پرسپولیس شد و شوت زیبای ادینیو که درون چارچوب بود را بازهم مکانی دفع وبه کرنر فرستادتا دومین بخت این تیم از دست برود وبازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز دیواره انسانی پرسپولیسی ها در نیمه خودی برای این تیم هویت تدافعی تعریف کرد تا حملات سریالی تراکتورسازان روی دروازه مکانی کارساز شده و در دقیقه 62 میزبان را صاحب 3 امتیاز این جدال کند.

شوت سرکش گابریل اما موقیعت دیگری بود که روانه دروازه تراکتورسازی شد و با مهار دیدنی لک خنثی شد تا پرسپولیسی ها بار دیگر در تلاش برای تقسیم امتیازات ناکام بمانند.

تراکتورسازان تبریزی با این پیروزی به رده دوم نقل مکان کرده و شاگردان درخشان نیز کماکان مستاجر نهمین رده از جدول لیگ باقی ماندند.

دهمین شکست پرسپولیس در بازی های لیگ در حالی مقابل تراکتورسازی رقم خورد که تیم تبریزی در قامت میزبان سالهاست که مقابل سرخپوشان پذیرای شکست نبوده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار