رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی، از‌این‌پس شهریه دانشجویان تحت پوشش این سازمان، مستقیما از سوی سازمان مرکزی بهزیستی پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 30 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی انوشیروان محسنی‌بندپی در گفتگو با ایسنا ادامه داد: به موجب انعقاد این تفاهم‌نامه با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی از این پس دانشجویان هیچ مبلغی را تحت عنوان شهریه پرداخت نخواهند کرد؛ بلکه این هزینه‌ها به‌طور‌مستقیم توسط بهزیستی پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آنکه لایحه اصلاحیه قانون حمایت از حقوق معلولان در حال حاضر در ابعاد مختلف با مشارکت کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در حال بازنگری است، افزود: در لایحه اصلاحیه قانون حمایت از حقوق معلولان پیش‌بینی شده است که تمام‌ هزینه‌های تحصیلی دانشجویان در تمامی دانشگاه‌ها اعم از دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و... توسط دولت پرداخت و کسانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، ریالی پرداخت نکنند.

وی در پایان در پاسخ به اظهارات برخی معلولان دانشگاه علمی‌کاربردی درباره پرداخت‌نشدن شهریه آن‌ها ازسوی بهزیستی، گفت: تا‌به‌حال با دانشگاه علمی کاربردی تفاهم‌نامه‌ای را نداشته‌ایم زیرا آن‌ها فاقد هسته مرکزی چون دانشگاه آزاد اسلامی هستند بنابراین هزینه شهریه دانشجویان این دانشگاه‌ها به طور موردی پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرشید شکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
باسلام خدمت همه دوستان
خیلی خیلی خبر شادی بود برای ما مددجویان بهزیستی .دست همگان درد نکند .
فقط ی سوال .من مدرک کاردانی را گرفتم .برای ادامه تحصیلم در دانشگاه ازاد برای کارشناسی بخوانم ورودی بهمن ماه اقدام کنم .آیا این طرح نیز شامل من میشود یا فقط برای دانشجویان حال حاضر تحصیل در دانشگاه ازاد میباشد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار