نظری با بیان اینکه تعداد 32 هزار و 508خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: در این راستا در مهر ماه سال جاری بیش از 21 میلیارد و 745 میلیون ریال به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت شده است
کد خبر: ۱۱۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 27 October 2015
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از 21 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد نظری با بیان اینکه کميته امداد نهادي است که به فرمان امام راحل و در راستاي خدمت‌رساني به خانواده‌هاي محروم و حمایت از آنها بنا نهاده شده، گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شامل دو گروه در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی هستند که علاوه بر سایر خدمات، ماهیانه مبلغی تحت عنوان کمک معیشت و مستمری به حساب آنان واریز می شود.

نظری با بیان اینکه تعداد 32 هزار و 508خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: در این راستا در مهر ماه سال جاری بیش از 21 میلیارد و 745 میلیون ریال به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آنها، خدماتی در قالب تسهیلات قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده های نیازمند نیز پرداخت می شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات هدفمند یکی از راهکارهای کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار