فرماندارکوثرگفت: نادیده گرفتن زحمت ها و خدمات بزرگ دولت تدبیرو امید از سوی هر کس که باشد دور از انصاف و داد است.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 22 October 2015
علیرضاعلی پور روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دولت از نقد سازنده استقبال می کند و ما معتقدیم که نقد موجب رشد و شکوفایی است اما برخی ها در نهایت بی انصافی در تلاش برای تخریب و نادیده گرفتن خدمات دولت هستند.
وی با اشاره به اینکه بین نقدو تخریب فاصله وجود دارد، گفت:دولت در مهار تورم، افزایش صادرات غیرنفتی، جلوگیری از واردات غیرضروری، اجرای طرح نظام سلامت و کاهش نقدینگی اقدامات مهمی انجام داده است.
وی عرصه خدمتگزاری را معامله با خدا توصیف کرد و بیان داشت: هر اقدامی که منجر به کمک به مردم و خدمت به جامعه شود، مقبول درگاه خداوند متعال قرار می گیرد.
علی پور افزود: همدلی و همزبانی دولت و مردم یک ضرورت است و شعارهای سال های گذشته با شعار امسال محقق خواهد شد.
او اضافه کرد: عملکرد دولت آنطور که هست باید به مردم ارایه شود و خود مردم بهتر می دانند که خدمتگزار واقعی آنها کیست و نیازی نیست که برخی ها به جای آنها در امور قضاوت کنند.
فرماندار کوثر در ادامه با بیان اینکه به دور از هرگونه حاشیه سازی و فرصت سوزی باید به مردم خدمت کرد، ادامه داد: یکی از برنامه های اساسی در سال جاری، اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.
وی عنوان کرد: قانون محور اصلی تمامی کارهای ما بوده و باید تلاش شود انتخاباتی سالم و شکوهمند را برگزار و با قاطعیت با هرگونه تخلف و قانون شکنی برخورد شود.
علی پور با بیان اینکه تحرکات انتخابات رصد می شود، گفت: هیچ کس حق سوء استفاده از منابر، تریبونها و یادواره شهدا برای صحبت له یا علیه کسی را ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر پاسخ گویی به موقع و با سعه صدر به ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: باید برای شناسایی مشکلات و تلاش جهادی در رفع آن ها آستین ها را بالا بزنیم.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار