تصاویری که از تمرینات تیم ملی در ورزشگاه عشق آباد منتشر شده نشان می دهد آثاری از مصدومیت روی دست بیرانوند نیست و این بازیکن بدون مشکل در حال تمرین است. او حتی مچ دست خود را بانداژ نکرده
کد خبر: ۱۱۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ 05 April 2024

شوک به پرسپولیس؛ بیرانوند زیر تیغ جراحی!

علیرضا بیرانوند به طور جدی مصدوم شده است و حالا جنجال بزرگ فوتبال ایران این است که مچ دست شماره یک تیم ملی و پرسپولیس کجا آسیب دیده است!

 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیمهای ملی بزرگسالان و امید ایران در این فصل ضربات سنگینی به پرسپولیس زده‌اند. بعداز پارگی رباط پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی، حالا دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت امکان دارد مچ دست خود را به تیغ جراحان بسپارد تا سرخپوشان در شوک فرو بروند.

بیرانوند در ایام تعطیلات نوروز یک مسابقه مقابل ترکمنستان در ورزشگاه آزادی انجام داد و سپس در عشق آباد روی نیمکت نشست تا سیدحسین حسینی بازی کند.

آن موقع گفته شد که بازی نکردن بیرانوند به دلیل زمین چمن مصنوعی ترکمن‌ها بوده است اما حالا خبر رسیده که او در تمرین تیم ملی مصدوم شده اما گویا پزشکان آنجا شامل پرهان خانلری به کادر پزشکی پرسپولیس توضیح دقیق و کافی نداده‌اند.

ظاهر ماجرا طبق ادعای پرسپولیس این است که علیرضا بیرانوند در اردوی اخیر تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار آسیب شده و متعاقب همین مسئله در تمرینات اخیر باشگاهی نیز از همین ناحیه احساس درد کرده است. حالا خبر آمده که مصدومیت بیرانوند جدی‌تر از حدی است که تصور می‌شد و حتی امکان دارد این بازیکن دو الی سه هفته نتواند سرخپوشان را در مسابقات همراهی کند.

تصاویری که از تمرینات تیم ملی در ورزشگاه عشق آباد منتشر شده نشان می دهد آثاری از مصدومیت روی دست بیرانوند نیست و این بازیکن بدون مشکل در حال تمرین است. او حتی مچ دست خود را بانداژ نکرده و بدون هیچ تمهید پزشکی تمرین کرد.

بی شک اگر بیرانوند مصدوم بود نمی توانست تمرین کند و حداقل پزشکان هم به وی اجازه تمرین نمی دادند. عکس های تمرین بدون مشکل وی در عشق آباد منتشر شده است تا این گلر شخصا جواب این ابهام را بدهد.

به نظر می رسد خود بیرانوند باید پاسخ بدهد که این مصدومیت چه زمانی اتفاق افتاده زیرا در صورتی که وی خبر مصدومیتش در تمرین تیم ملی را تائید کند در آنصورت کادر پزشکی تیم ملی باید در خصوص آسیب دیدگی وی و همچنین عدم اطلاع رسانی در این زمینه پاسخگو باشند.

علی بیرو حتی امکان دارد به دلیل مصدومیتی که در ناحیه مچ دست خود دارد، عمل جراحی سبکی هم در این ناحیه انجام دهد، اما گفته می‌شود دوران نقاهت او در صورت عمل جراحی نیز حدود سه هفته خواهد بود.

تیم پرسپولیس روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر به مصاف گل‌گهر خواهد رفت و احتمالاً سرخپوشان بار دیگر مجبور خواهند شد از امیررضا رفیعی جوان در خط دروازه استفاده کنند.

بیرانوند در حال حاضر در انتظار تشخیص نهایی پزشکان است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار