مدیرکل بازرسی استان کرمان با تاکید بر مستندسازی املاک آموزش و پرورش و استفاده بهینه از این املاک گفت: مدرسه مهمترین پایگاه فرهنگی و فرهنگ‌سازی است.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ 03 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، احمد آبیار ۱۵ فروردین ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین و اثربخش‌ترین دستگاه اجرایی کشور است، اظهار کرد: آموزش و پرورش و مدارس مهمترین پایگاه فرهنگی و فرهنگ‌سازی هستند که باید برای مسائل مختلف فرهنگی به ویژه حجاب و عفاف برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش املاک ارزنده‌ای دارد و از این حیث سرمایه‌دارترین دستگاه اجرایی کشور است، بر استفاده بهینه از املاک آموزش و پرورش در راستای خلق درآمد پایدار تاکید کرد.

آبیار مستندسازی املاک آموزش و پرورش را نیز ضروری دانست و افزود: مالکیت املاک آموزش و پرورش باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: تجاری‌سازی فضا‌های آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی و بر اساس قانون، لازمه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات مالی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان نیز در این دیدار از رشد سه برابری درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا رضایی با اشاره به نامگذاری سال جدید به «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: کارگروهی ویژه برای بررسی تحقق شعار سال در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

وی از اسکان ۶۸ هزار و ۳۷۴ نفر در طرح نوروزی آموزش و پرورش در استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری امتحانات پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی از تجهیز محل برگزاری آزمون‌های نهایی به تجهیزات بروز خبر داد.

وی از بهره‌برداری از بیش از ۳۰۰ باب مدرسه در استان در دو سال اخیر خبر داد و افزود: عملیات تکمیل هفت استخر شنای دانش آموزی بعد از ۱۱ سال وقفه در استان آغاز شده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی از مستندسازی بیش از ۸۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش استان کرمان در دو سال اخیر خبر داد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار