مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۴ تیم بازرسی کنترل مصرف برق در این استان در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ 01 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمود محمودی در این خصوص گفت: در بحث مدیریت مصرف برق، سال گذشته و امسال ۱۴ تیم شهرستانی و یک تیم استانی به دستگاه‌های اجرایی سطح استان مراجعه و به دستگاه‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند، تذکر می‌دهند.

وی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران اظهار کرد: ادارات موظفند در ایام اوج مصرف برق ۳۰ درصد مصرف خود را نسبت به سال ۱۴۰۰ در ساعات اداری و ۶۰ درصد از مصرف خود را نسبت به روز جاری در پایان ساعت کاری کاهش دهند.

محمودی ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق در بخش مشترکان تجاری و سایر مصارف اظهار کرد: قسمت عمده این مشترکان، بانک‌ها و واحدهای تجاری هستند که اکیپ‌های بازرسی ویژه ای برای نظارت بر مصرف صحیح و پیشگیری از اسراف برق آماده شده است.

وی با بیان اینکه در بحث واحدهای تجاری فرهنگ‌سازی زیادی انجام شده است، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تجاری از لامپ‌های پرمصرف استفاده می‌کنند که ما با مراجعه به این واحدها و آموزش و توصیه به آن‌ها مصرف برق را کنترل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بر برخورد قاطع با جلوه‌های بد مصرفی در شهرستان‌های استان تأکید کرد و گفت: با اکیپ‌هایی بازرسی ویژه برق متشکل از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی و مناطق شرکت، روزانه مصارف اداری و تجاری رصد و پایش می‌شود برای متخلفان اخطار صادر می‌شود و در صورت ادامه روند بد مصرفی نسبت به قطع برق اقدام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار