نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در استان است.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 16 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام پورذهبی امروز (۲۶ اسفند ماه) در اختتامیه جشنواره ابوذر که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نوگرایی از مهمترین نکات رسانه در کردستان است که با توجه به به‌روز بودن رسانه‌های دیجیتال در دنیا می‌طلبد رسانه و خبرنگاران استان هم به علم روز دنیای خود را تجهیز کنند.

وی هوشمندی و نوع دیدگاه خبرنگاران و رسانه‌ها را امری مهم دانست و گفت: بازگو کردن مستندات و تاریخ، نیاز به نوگرایی و نوآوری دارد.

ارسال ۵۲۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر کردستان

دبیر نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان نیز اظهار کرد: مرداد ماه فراخوان برگزاری این دوره اعلام و تا پایان دی ماه ۵۲۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

حجت رشیدی بیان کرد: آثار منتخب استانی به دبیرخانه کشوری ارسال شدند. در جشنواره کشوری در بخش گزارش خبری، اثر خبرنگار ایرنا در استان رتبه برتر را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف ایجاد رقابت سالم برای شناسایی ظرفیت‌ها و معرفی نقاط قوت استان برگزار شد، گفت: محور‌های جشنواره را امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی قرار دادیم تا در این جنگ رسانه‌ای، امیدآفرینی در جامعه را به نحو احسن انجام دهیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار