مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طرح نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت استان ویژه نوروز آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 16 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سید حجت مدنی ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بازدید‌ها و طرح‌های نظارتی در تمام ایام سال در حال اجراست، اما هر سال به‌طور ویژه در ایام تعطیلات سال نو در قالب گل‌گشت نوروزی انجام می‌شود.

مدنی ادامه داد: اطمینان از تأمین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان و کنترل و نظارت بر وضعیت مجاری عرضه سوخت به لحاظ آمادگی‌های فنی، ایمنی، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه‌‎های بین راهی از اهداف اصلی اجرای طرح نظارت نوروزی می‌باشد.

وی از ذخیره سازی مناسب فرآورده در انبار‌های نفت منطقه خبر داد و افزود: هیچ کمبودی در زمینه عرضه بنزین سفر‌های نوروزی وجود ندارد و ۱۲۶ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح استان از آمادگی کامل برای خدمات رسانی مطلوب و شایسته برخوردار است.

مدنی اضافه کرد: به هموطنان توصیه می‌شود حین مراجعه به جایگاه‌ها جهت سوختگیری، کارت شخصی خودرو را به همراه داشته و از پرداخت هر گونه وجه اضافی در صورت دریافت سوخت با کارت آزاد خودداری نمایند.

مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: فروش هر نوع مکمل‌های افزودنی در جایگاه‌های عرضه سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار