کتاب "ناوبر اقتصادی؛ پیمایش آب های ناشناخته اقتصاد جهانی ۲۰۲۴" به قلم دکتر جمال سلیمانی دانش آموخته رشته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدیریت عالی کسب و کار دانشگاه تهران، به عنوان راهنمایی جامع و بین المللی برای درک پیچیدگی های اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴ ارائه و به تازگی منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 14 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ کتاب "ناوبر اقتصادی؛ پیمایش آب های ناشناخته اقتصاد جهانی ۲۰۲۴" به قلم دکتر جمال سلیمانی دانش آموخته رشته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدیریت عالی کسب و کار دانشگاه تهران، به عنوان راهنمایی جامع و بین المللی برای درک پیچیدگی های اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴ ارائه و به تازگی منتشر شده است.

این‌ کتاب اولین کتاب بین المللی دوزبانه در زمینه اقتصاد جهانی است که به طور خاص به چالش ها و فرصت های پیش روی اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴، تاثیرات ژئوپلیتیک، تغییرات آب و هوایی و فناوری بر اقتصاد و راهکارهایی برای پیمایش در آب های ناشناخته اقتصاد جهانی می پردازد و تاثیر این عوامل بر اقتصاد جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.

کتاب "ناوبر اقتصادی" با رویکردی تحلیلی و کاربردی به نگارش درآمده و منابع و اطلاعات مفید را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. این کتاب برای مخاطبان عام و خاص، از جمله دانشجویان، فعالان اقتصادی، سیاستگذاران و عموم مردم که به دنبال درک بهتر اقتصاد جهانی هستند، مناسب است. کتاب ناوبر اقتصادی در ده فصل و حجم ۵۸۲ صفحه ای تدوین شده است.

جمال سلیمانی از نخبه ها و فرزندان استان ایلام و شهرستان آبدانان است که با تقدیم این کتاب به مردم دیار خود، نشان از تعلق خاطر و عشق خود به ایلام دارد.
متن تقدیم برگرفته از کتاب و به شرح فوق است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار