استاندار ایلام با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای ایجاد اشتغال اهتمام داشته باشند، گفت: تعهد اشتغال استان ایلام در سال‌جاری ۸ هزار و ۸۵۳ شغل است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ 11 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا  در شانزدهمین نشست کارگروه اشتغال استان، با قدردانی از تلاش همه دستگاه‌ها و بانک‌های استان، اظهار کرد: استان ایلام در جایگاه سوم تعهد اشتغال و راست‌آزمایی قرار گرفت و با توجه به این‌که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده فرصت جذب و پرداخت تسهیلات است، ضرورت دارد دستگاه‌ها با تعامل با بانک‌ها، همه تلاش خود را برای جذب تسهیلات و اعطای آن به متقاضیان به‌کار گیرند.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی(نهادها) در بحث اشتغال سهم دارند و باید در راستای ایجاد اشتغال و جذب تسهیلات نقش‌آفرین باشند.

بهرام‌نیا افزود: از بانک‌هایی که در بحث جذب و پرداخت خوب عمل کردند قدردانی و بانک‌هایی هم که در این خصوص عقب هستند تلاش کنند به حد مطلوب برسند تا جایگاه نخست سال گذشته استان ایلام از نظر اشتغال محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: تعهد اشتغال استان ایلام در سال‌جاری ۸ هزار و ۸۵۳ شغل است که براساس سامانه ملی رصد اشتغال، تاکنون ۱۳ هزار و ۳۵۸ شغل توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است.

استاندار ایلام با اشاره به انتصاب رحیمی به سرپرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: از تلاش و دل‌سوزی اسدی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به جامعه هدف و تعامل با استانداری و سایر دستگاه‌های استان قدردانی می‌شود.

وی گفت: همه مدیران در راستای خدمت به خانواده‌های معظم‌شهدا، ایثارگران و جامعه هدف پای کار باشند تا بتوانند دین خود را به این قشر ادا کنند.

بهرام‌نیا با اشاره به پویش سرکشی مدیران از خانواده شهدا و ایثارگران، یادآورشد: سال گذشته بیش از ۲۷۰ دیدار در روز شهید به ثبت رسید و لازم است پس‌فردا ۲۲ اسفندماه در قالب تکرار این پویش بهتر از سال گذشته مدیران از خانواده شهدا سرکشی کنند.

در این نشست عنوان شد که از ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی، تاکنون ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است./م

بیشتر بخوانید

برچسب ها: استاندار ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار