استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تعهد اشتغال استان ایلام در سال‌جاری ۸ هزار و ۸۵۳ شغل است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 10 March 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : استان ایلام در جایگاه سوم تعهد اشتغال و راست‌آزمایی قرار گرفت و با توجه به این‌که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده فرصت جذب و پرداخت تسهیلات است، ضرورت دارد دستگاه‌ها با تعامل با بانک‌ها، همه تلاش خود را برای جذب تسهیلات و اعطای آن به متقاضیان به‌کار گیرند.

وی افزود : همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی(نهادها) در بحث اشتغال سهم دارند و باید در راستای ایجاد اشتغال و جذب تسهیلات نقش‌آفرین باشند.

استاندار ایلام ادامه داد : از بانک‌هایی که در بحث جذب و پرداخت خوب عمل کردند قدردانی و بانک‌هایی هم که در این خصوص عقب هستند تلاش کنند به حد مطلوب برسند تا جایگاه نخست سال گذشته استان ایلام از نظر اشتغال محقق شود.

وی خاطرنشان کرد : از تلاش و دل‌سوزی آقای اسدی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به جامعه هدف و تعامل با استانداری و سایر دستگاه‌های استان قدردانی می‌شود.

بهرام نیا مطرح کرد : همه مدیران در راستای خدمت به خانواده‌های معظم‌شهدا، ایثارگران و جامعه هدف پای کار باشند تا بتوانند دین خود را به این قشر ادا کنند.

وی با اشاره به پویش سرکشی مدیران از خانواده شهدا و ایثارگران،ادامه داد : سال گذشته بیش از ۲۷۰ دیدار در روز شهید به ثبت رسید و لازم است پس‌فردا ۲۲ اسفندماه در قالب تکرار این پویش بهتر از سال گذشته مدیران از خانواده شهدا سرکشی کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار