مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام گفت : ضریب پوشش بیمه ای روستائیان و عشایر در دولت سیزدهم ۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 10 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ قیصر زاده بیان داشت :  سهمیه استان ایلام برای پوشش خدمات این صندوق در سال جاری سه هزار و ۳۳۹ نفر است که این میزان ۱۱۰ درصد تحقق داشته و تا کنون ۲۱۰۰ نفر در استان از خدمات این صندوق بهره مند شده اند.

وی افزود : عضویت بیمه ای حدود ۳۵۰۰ نفر هم در استان در این صندوق تمدید شده و در مجموع کل بیمه شده فعال این صندوق از ابتدای سال تا کنون ۲۳۰۰ نفر بوده است.

قیصر زاده ادامه داد : 42 هزار نفر در ایلام تحت پوشش خدمات این صندوق بیمه هستند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نیز  با اشاره جامعه عشایر و روستاییان در همه صحنه های انقلاب و نظام حضور مستمری داشته اند، گفت :  این قشر در دفاع مقدس، انتخابات و جریان‌هایی که نیاز به حضور مردم داشته است، پای کار بوده اند که باید قدردان آنان باشیم و خدمات بی منت در اختیارشان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد :  خیرین و نیکوکاران برای ازدواج دخترانی که به هر دلیلی ازدواج نکردند و نسبت به آینده دل نگرانی دارند، پای کار بیایند و همانطوری که برای ایتام خدماتی ارائه می دهند متناسب با آنها به این قشر هم کمک کنند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار