معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید از پایانه مسافری ارومیه از رصد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸ 05 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی بر این تلاش هستیم که سفر‌های ایمنی را برای شهروندان مان در سطح استان فراهم کنیم و از این رو رصد کامل ناوگان حمل و نقل مسافر به صورت مداوم آغاز گردیده و در طول اجرای طرح نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان با آمار بالای جابجائی مسافر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به منظور رعایت حقوق شهروندی و در راستای ایجاد امنیت سفر مقادیری از قبیل رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی و سایر موارد فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدقالچی خاطر نشان کرد: بازدید‌های میدانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در طول سال به صورت مداوم انجام می‌پذیرد و در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ این بازدید‌ها با همکاری پلیس راه انجام خواهد گرفت و از مردم درخواست داریم هرگونه شکایات خود از این ناوگان را با سامانه ۱۴۱ درمیان گذاشته و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار