کد خبر: ۱۱۵۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸ 05 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 14/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------


کشف کلاهبرداری 100میلیاردی شرکت هرمی 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری 100میلیاردی با دستگیری 13 نفرو انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آبادخبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی عباس آباد در پی دریافت خبرهای متعددی از وقوع کلاهبرداري‌ از شهروندان غير بومي ، به بهانه کاریابی در ادارات دولتی توسط اعضای یک شرکت  هرمي ، رسيدگي به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی عباس آباد با بهره‌گيري از شيوه‌ها و روش‌هاي نوين و علمي کشف جرم ، محل تجمع اعضاي اين باند را شناسايي  و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیر13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و گفت:  متهمان پس از دستگیری در تحقيقات پلیسی به جرم خود مبني بر کلاهبرداري از شهروندان با شگرد تشکيل باند هرمی و عضو گیری با تطمیع جوانان به استخدام در سازمانهای معتبر دولتی اعتراف کردند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، ارزش کلاهبرداری این باند شرکت هرمی را حدود 100میلیارد ریال اعلام داشته وخاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاده هرگونه تجمع غیر قانونی و مشکوک به کلاهبرداری ویا تشکیل شرکتهای هرمی ، موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس 110 اطلاع دهند. 

---------------------------------

کشف سیگار خارجی قاچاق در"آمل"

سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف 20 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"حسین کیان مهر" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری 11 بازدید از بازدید از واحد های صنف فروش مواد دخانیاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

وي از شناسایی یک واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود : ماموران کلانتری 11 در بازرسي از یک مغازه ویژه فروش مواد دخانی، تعداد 20  هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را كشف کردند.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به اینکه در اين رابطه پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی واحد صنفی پلمپ و متهم نیزدستگير شد ،تصریح کرد:فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان ارز و کالا به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد:درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

غافلگیری سارق خودرو در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق خودرو در حین گشت زنی با یک دستگاه خودروي پرايد سرقتي خبر داد.

سرهنگ "محمود حسين زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان محمودآباد، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد: ماموران تجسس کلانتري 11 با رصد هاي اطلاعاتي و تقويت گشت هاي انتظامي خودروي مورد نظر را حين تردد در يکي از محورهاي اين شهرستان شناسايي و در يک عمليات غافلگیرانه آن را متوقف  و سارق را دستگير کردند.

سرهنگ حسين زاده با بيان اين  که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از نیز طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 

---------------------------------

خودروی حامل 4 کیلو مواد مخدر در میاندورود توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و توقیف خودروی سواری حامل مواد مخدر و کشف 4کیلو مواد افیونی از آن خبر داد.

سرهنگ" مجتبی راست خدیو " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس، در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر توسط عاملي افيوني در شهرستان میاندورود، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی از شناسایی یک دستگاه خودروی متعلق به یک سوداگر حرفه ای مرگ خبر داد و تصريح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودروی سواری را توقیف و متهم را دستگیر و در بازرسی از آن بیش از 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله مقادیر زیادی هرویین را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود در خاتمه با بياين اين که مبارزه با قاچاق مواد مخدر يكي از اولويت هاي اصلي پليس است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك طی تماس با سامانه فوريت هاي پليسي110، پليس را در برقراري نظم و امنيت و مقابله با سوداگران مرگ ياري دهند.

---------------------------------

کشف 14هزار و 500عددمواد محترقه در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  از کشف 14هزارو500 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبر مبني بر نگهداري و فروش مواد محترقه توسط افردي سودجو در شهرستان ساری ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وي افزود : ماموران با اقدام هوشمندانه و بکارگيري شيوه هاي فني پليسي3 فروشنده مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر شناسايي و با هماهنگي قضائي در عمليات هاي جداگانه هر سه متهم را دستگیر و در بازرسي از محل انبار و محل کسب آنها، تعداد 14هزار و 500عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در پايان ضمن بيان اينکه متهمان با تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضایی معرفي شدند، از شهروندان خواست: در ايام پاياني سال بالاخص ايام منتهي به چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بيشتري نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسيب ها و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

---------------------------------

کشف 260 تن نهاده دامی تقلبی در شرق مازندران

سردار سید موسی حسینی از کشف 260تن نهاده دامی تقلبی و فاسد و دستگیری 4سوداگر حرفه ای در شرق استان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس ، جانشین انتظامی استان در تشرح این خبر بیان داشت : ماموران پلس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یافتند که افرادی فرصت طلب با ثبت شرکت  و تهیه و توزیع نهاده های دامی فاسد و تقلبی در بین دامداران ، بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی از شناسایی یک شرکت فعال در زمینه تهیه و توزیع نهاده های دامی فاسد و تقلبی در شهرستان میاندورود با دو انبار ویژه دپوی محصولات این شرکت در شهرستان های میاندورود و بهشهر خبر داد و تصریح کرد : ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی چهار نفر از اعضای این شرکت را دستگیر و در بازرسی از انبارهای متعلق به این شرکت 260تن نهاده های دامی فاسد و تقلبی را کشف کردند. 

جانشین انتظامی استان ارزش نهاده های دامی کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را 13میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی درادامه 2 انبار و یک شرکت ثبت شده متخلف را با مجوز قضایی پلمب و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

---------------------------------

توقیف خودروی سرقتی هایما در سوادکوه

سرپرست انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف یک خودروی سواری های ما مسروقه و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ صدرا عبدی با اعلام اين خبر افزود: در پي اجرای طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان خودروها،مأموران گشت کلانتری 11 پل سفید موضوع را با کنترل محور اصلی و ورودی شهر در دستور کار خود قرار دادند. 

وی از شناسایی یک دستگاه خودروی هایما سرقتی در گردش توسط ماموران کلانتری 11 خبر داد و تصریح کرد : ماموران در اقدامی هوشمندانه خودروی هایما که از یکی از مناطق شهر کرج به سرقت رفته بود را توقیف و راننده آنرا دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی ادامه داد: سارق در بازجویی های ماموران به سرقت خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سرپرست انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان تصریح کرد: شهروندان ؛ خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند،تا اموالشان توسط سارقان فرصت طلب ربوده نشود. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار