کد خبر: ۱۱۵۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 01 March 2024

گزارش اختصاصی استناد نیوز از روند انتخابات در سه حوزه انتخابیه بزرگ مازندران

 در حوزه انتخابیه مرکز استان مازندران همانطور که پیش‌بینی می شد رقابت نزدیکی بین ۵ کاندیدا در جریان است.
بررسی های میدانی نشان می‌دهد تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر، علی بابایی کارنامی گوی سبقت را از رقبا ربوده است و بعد از آن عالیه زمانی با فاصله کمی قرار دارد و علی اصغر یوسف نژاد و عبدالرضا بابایی در رده های سوم و چهارم هستند و زارعی آنها را تعقیب می‌کند.
با توجه به احتمال حضور اصلاح طلبان و رای های خاکستری در ساعات پایانی انتخابات شانس بابایی کارنامی و علی اصغر یوسف نژاد افزایش خواهد یافت.

 در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ نیز تا این لحظه رقابت سختی بین عمران عباسی، کیوان مرادیان، کمال علیپور و مصطفی معلمی در جریان است.
با توجه به تجربه رای اصولگرایان در ساعات ابتدایی و آرای خاکستری و اصلاحات در ساعات پایانی انتخابات اگر مردم پای صندوق های رای بیایند عمران عباسی کالی فاصله خود را با رقبا افزایش خواهد داد و رقابت سختی برای کسب کرسی دوم بین مرادیان و علیپور و معلمی و حتی دادبود شکل خواهد گرفت.

 در حوزه انتخابیه بابل نیز مطابق انتظارها حسن حسن نتاج تا این لحظه پیشتاز است و فاصله خوبی با سایرین ایجاد کرده است و سردار سعادتی و محمدنژاد در تعقیب او هستند، احمد فاطمی که از تفکر اصلاح طلبی خود نیز برای تایید صلاحیت فاصله گرفته بود، تاکنون وضعیت خوبی ندارد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار