سردار مفخمی با تاکید بر اینکه همه سازمان‌های امنیتی از ماه‌ها قبل برنامه ریزی ویژه برای قبل، حین و بعد از انتخابات داشته اند و با نیروی انتظامی همکاری دارند، افزود: اقدامات متعدد در برقراری نظم و امنیت انتخابات و برخورد قاطع با اراذل و اوباش، انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶ 01 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در استان مازندران آغاز می‌شود.

سال گذشته این اجازه اشتباه به شرکت ها داده شده تا در قبال صادرات، تلفن همراه وارد کشور کنند در حالی که در این حوزه تخصص ندارند. واقعیت این است که موبایل موسوی عضو انجمن واردکنندگان تلفن همراه نیست


رییس ستاد انتخابات مازندران: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در استان مازندران، فردا آماده جمع آوری آراء مردم است.

شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت نظام وظیفه و گذرنامه مدارکی هستند که افراد واجد شرایط می‌توانند با آنها رای بدهند.

مردم دیار علویان گفتند: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان فردا با حضور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر وحدت و انسجام خودشان رابه جهانیان نشان خواهیم داد.

کارشناس هواشناسی مازندران: از فردا و همزمان با روز انتخابات تا روز دوشنبه ۱۴ اسفند هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران: با ادامه بارش برف ادوات و ماشین الات برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده اعزام و بسیاری از این راه ها بازگشایی شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ازاجرای ۱۲۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر نوشهر خبر داد.

نمایشگاه ملی گل و گیاه فردا در مصلای بابل به پایان می‌رسد

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود: پیش بینی می‌شود ۲۳ هزار تن محصول شلیل با کیفیت مناسب در این شهرستان تولید و برداشت شود.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران به تسریع در برداشت تمامی میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات به ویژه در حاشیه جاده‌ها و پیاده رو در شهر‌ها و شهرک‌ها تاکید کرد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار