رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ضرورت مساله جوانی جمعیت و تحقق آن گفت: نقش متخصص زنان در فرهنگ سازی در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 29 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، قباد محمدی شامگاه چهارشنبه در بیست و سومین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: مسئله جوانی جمعیت از مهمترین مسائل کشور ما محسوب می‌شود و اقدامات بسیار خوبی در کشور در این خصوص در حال انجام است.

وی افزود: توجه به امر جوانی جمعیت از فرمایشات و تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یکی از متولیان این امر در استان تلاش خود را جهت تحقق این امر انجام خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نقش متخصصین زنان در فرهنگ سازی در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی در راستای ترویج مزایای زایمان طبیعی و مضرات سزارین با همکاری رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید در اولویت قرار گیرد.

محمدی همچنین بر تشکیل کمیته‌ای متشکل از صدا و سیما، معاونت بهداشتی و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار