مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از اتصال ۱۶۴۹ شعبه برگزاری انتخابات در سطح استان به اینترنت خبر داد و افزود: تمام تجهیزات و نیروهای مخابرات در آماده باش کامل برای برگزاری انتخابات هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 28 February 2024

اتصال ۱۶۴۹ شعبه انتخاباتی کرمانشاه به اینترنت / ۸۰۰۰ کیلومتر فیبرنوری، انتخابات را پوشش می‌دهدبه گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مهندس حمیدرضا امیری با اشاره به برگزاری انتخابات بصورت برخط (آنلاین) گفت: در دوره های اخیر انتخابات با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند اجرای آن - به جز اخذ رای - اهمیت آماده سازی زیرساخت های مخابراتی جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات دوچندان شده است.

وی افزود: در این دوره انتخابات از ۱۶۶۹ شعبه، در ۱۶۴۹ شعبه انتخابات برخط (آنلاین) بوده و تنها ۲۰ شعبه آفلاین داریم و این شعب هم که شعب سیار هستند ۸۶ نقطه استان که عمدتا روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار هستند را پوشش می دهند.

امیری با اشاره به آماده سازی زیرساخت های مخابراتی جهت برگزاری انتخابات از دو ماه پیش گفت: اقدامات لازم طی این مدت صورت گرفته و جلسات متعدد تشکیل شده و همه چیز برای برگزاری انتخابات آماده است.

وی افزود: در این دوره انتخابات ۸۰۰ سایت در سطح استان در حوزه انتخابات سرویس دهی دارد. همچنین ۸۰۰۰ کیلومتر فیبر نوری در اختیار برگزاری فرآیند انتخابات قرار گرفته است.

امیری گفت: همچنین برای بیش از ۱۱۰۰ شعبه هم خط تلفن ثابت برقرار شده و مابقی شعب هم توسط تلفن همراه پوشش داده می شوند.

مدیر مخابرات استان کرمانشاه، ۸۵۰ نیرو در حوزه فنی مخابرات آماده باش هستند که مشکلی در شبکه ایجاد نشود.

امیری گفت: مسیرهای پشتیبان فیبرنوری هم در نظر گرفته شده تا در صورت قطع یک مسیر، از طریق مسیر دیگر ارتباط برقرار شود. همچنین گشت هایی هم برای حفاظت از مسیرهای فیبرنوری در نظر گرفته شده است.

امیری از هماهنگی با نیروهای نظامی و انتظامی برای حفاظت از تجهیزات مخابراتی خبر داد و افزود: همچنین با شرکت توزیع برق هم هماهنگی لازم صورت گرفته تا قطعی برق منجر به اخلال در عملکرد سایت های مخابراتی نشود.

مدیر مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: همه تجهیزات و همه نیروها در آماده باش ۱۰۰ درصد هستند تا به یاری خداوند بتوانیم انتخابات را بدون مشکل مخابراتی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در روز انتخابات شبکه اینترنت پایدار را خواهیم داشت و شاید تنها در برخی نقاط به دلیل قطعی برق برخی مشکلات حادث شود که این مورد هم با توجه به هماهنگی صورت گرفته با شرکت توزیع برق احتمال کمی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار