کد خبر: ۱۱۵۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 26 February 2024

بارش سنگین برف راه ۶۰ روستا در بخش مرکزی و ۵ روستا در بخش زیراب سوادکوه را مسدود کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه؛ از روز گذشته شاهد بارش برف در نواحی شهری و روستایی سوادکوه هستیم، شدت بارش در نواحی روستایی به مسدود شدن راه‌های روستایی در بخش مرکزی و بخش زیراب این شهرستان منجر شد. البته از صبح امروز به کمک عوامل راهداری، مجموعه سپاه و بسیج و حوزه امام علی(ع) و دستگاه‌های امدادی بازگشایی راه‌ها در حال انجام است که با توجه به تداوم بارش برف در تمام سطح شهرستان، عملیات برف‌روبی و امدادرسانی به صورت مستمر ادامه دارد.

محمدمهدی قلی‌زاده؛ بخشدار بخش مرکزی سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه از صبح امروز در تلاش برای رفع انسداد راه‌های روستایی هستیم، بیان کرد: محورهایی که به دلیل بارش برف زیاد، عملیات بازگشایی در آنها انجام شد، شامل محور اصلی که از آزادمهر تا گدوک در حوزه بخش مرکزی قرار دارد، محورهای " محمدآباد "، فلورد " و "وَلوپی" که به آلاشت منتهی می‌شود و همچنین محور " تنگه سرخ‌آباد " در بخش مرکزی بودند.

وی گفت: البته محور اصلی که شامل مسیر آزادمهر تا گدوک است، با توجه به تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، مسدود نشده، اما 4 محور فرعی درجه سه مسدود بودند که صبح امروز بازگشایی شده‌اند و تردد در آنها جریان دارد.

قلی‌زاده همچنین از مسدود شدن راه حدود 60 روستا در بخش مرکزی خبر داد و افزود: این روستاها در محدوده " اِستخرسَر" تا " گِردِنه‌سَر" بودند که تاکنون راه 20 روستا باز و مابقی به کمک عوامل راهداری، سپاه، مجموعه بسیج، دستگاه‌های امدادی، شوراها، دهیاران و شرکت‌های معدنی در حال بازگشایی است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار